![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen,
Ik kan een golf 2 gti 16V met webers kopen : Kan iemand mij de voor en nadelen van het rijden met webers noemen??? THANKS!!!!! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Benzine verbruik
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() `t voordeel is het aparte geluid bij `t gas geven
![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#4
|
||||
|
||||
![]() je moet ze zo nu en dan afstellen, en het zuipt wat meer...verder alleen maar voordelen!
__________________
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb gehoord dat het afstellen twee keer per jaar moet gebeuren en dat dit veel geld kost. Klopt dit?? Gr Nanne |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb daar iig geen last van. Staat nog steeds goed afgesteld. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Webers / Solexxen en Dellorto's hebben nogal last van een carburateurgat. Tis een beetje hetzelfde als een turbogat. Als je in een keer veel gas geeft wil hij nogal inhouden voordat hij op gang komt.
__________________
Derby S 1.3 '77 Polo 1.6 16V steilheck '87 Polo 1.3 steilheck GT '91 het polo 86(c) register |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Rij er dagelijks mee en ik sluit me bij de vorige meneer aan . Maar het verbruik valt reuze mee als je niet elke keer je pedaal helemaal intrapt |
#9
|
||||
|
||||
![]() Het afstellen hoeft ook niet duur te zijn!
Op veel oudere auto's zaten deze ook op. (enkel of dubbel) Er zijn er genoeg die dit voor de hobby doen.
__________________
As a final touch, GOD made the Dutch!!!!!!!!!!! |
#10
|
||||
|
||||
![]() Heb zelf golf2 16v(kr) met webers(45) en snelle nokken gehad,
alleen maar trammelant, met afstellen,ontsteking,gaskabel,retoer brandst, kelken/lang/kort,luchtfilters of niet,valse lucht inlaatspruitstuk en toen het eenmaal goed werkte ,verbruik 1 op 4 ,1 op 6 maar vermogen en geluid oke. ![]()
__________________
Bla Bla, Bla Last edited by BBS Tiran : 14-12-2005 at 15:51. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Serge is aardig thuis in carb,s hij heeft ook veel speciaal gereedschap en de kennis in huis.
__________________
Like @ G-60 ! |
#12
|
||||
|
||||
![]() Met m'n Derby (2 x dubbele Solex carb) rij ik 1 op 8.
Ik moet zeggen dat hij heel erg betrouwbaar is en dat ik hem al zeker een jaar geleden voor het laatst heb laten afstellen bij Serge.
__________________
Derby S 1.3 '77 Polo 1.6 16V steilheck '87 Polo 1.3 steilheck GT '91 het polo 86(c) register |
#13
|
||||
|
||||
![]() Nadelen: - Niet elke garage zal je kunnen helpen.
- Veel ombouw werk - Buitentemperatuur gevoelig - Vereist veel onderhoud - Het zuipt |
#14
|
||||
|
||||
![]() Voordeel: als je er wat vanaf weet kun je er veel vermogen en plezier uit halen
Nadeel: alleen als je er wat vanaf weet kun je er veel vermogen en plezier uit halen
__________________
Quote:
|
#15
|
||||
|
||||
![]() lol
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Waar woont Serge btw, kan ie mijn spul misschien ook gaan afstellen...
Mja geluid van een motor met Webers met optrekken, heeeerrllijjk ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]() Omgeving Veenendaal geloof ik
|
#18
|
||||
|
||||
![]() ede
|
#19
|
||||
|
||||
![]() pff end weg...
|
#20
|
|||
|
|||
![]() ik vind et gewoon lekker en ja met de huidige benzine prijzen hij rijd 1 op 6
hij staat te rijk maar trekt wel lekker
__________________
quintus.....de grote race |