![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te Koop aangeboden,
Porsche S4 Gulliedeckels (Geen banden Geen adapters) Velgmaten: - Voor: 16" 7J et64 - Achter 16" 8J et 52.3 Steek: - uiteraard 5x130 GEEN stoeprand schade's, verkeren alle in nieuwstaat Twee velgen al bijna compleet gepolijst, andere 2 moeten nog met fijn worden nageschuurd. In real life zijn ze mooier imo. Foto's @: http://www23.brinkster.com/dnaracing/Gullies.htm Prijs: €475 = VAST Last edited by marf_16v : 23-12-2005 at 18:33. |
|
||||
|
||||
![]() Waar woon je als ik dat vragen mag?
Misschien wel interessant. |
|
||||
|
||||
![]() Midden van het land! Omgeving Utrecht dus
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inruil complete (zonder bak) goede G60 motor mogelijk?
|
||||
|
||||
![]() Nee, liefst geen inruil heb het geld nodig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ok das duidelijk.
Suc6 bij de verkoop.
|
||||
|
||||
![]() Maar weer up
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kick Up
|
|
||||
|
||||
![]() Uppperderdeup
|
|
||||
|
||||
![]() UP
![]() |
|
||||
|
||||
![]() And again!
|
|
|||
|
|||
![]() €475 is natuurlijk de uiterste prijs? wil ze misschien hebben voor onder mijn kever. zitten de wielmoeren er ook bij?
gr Dean |
|
||||
|
||||
![]() Kan nog iets af, maar niet veel meer! Helaas heb ik er geen wielmoeren bij, maar zijn natuurlijk wel overal te krijgen
![]() Gr, Marvin. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Pm me maar even wat je uiterste prijs is. Jammer van de wielmoeren trouwens. Originele alu Porsche wielmoeren zijn niet goedkoop namelijk. Gr |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
PM verzonden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Up ^_^
|