![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand me tips geven hoe ik het beste de kunstof bumper van de ijzeren binnenbalk kan afhalen zonder deze meteen te slopen?
Is het verwarmen van de klikpunten een idee??
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#2
|
|||
|
|||
![]() met een schroevendraaier tussen de lippen en er een beetje aan trekken en breeken
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Hard trekken!
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Ok.. op hoop van zegen dan..
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#5
|
||||
|
||||
![]() hij zit geklikt, druk die punten een beetje bij elkaar met een schroevendraaier, wel een beetje voorzichtig, hierdoor komt het een beetje vrij en gaat het wel los.
en begin aan een buitenkant succes! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Zou de bumper even een dagje binnen leggen, of in de garage leggen (mits het daar een beetje warm is) Als het plastic koud is (rond het vriespunt) dan gaat het erg lastig allemaal en is de kans dat er wat afbreekt vele malen groter.
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#7
|
||||
|
||||
![]() Is inderdaad een idee. Ik heb nu nog geen tijd maar als ik het ga proberen verwarm ik de punten een beetje met een fohn.
De garage is nauwelijks warmer als buiten, dwz, 0 graden celcius.
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#8
|
||||
|
||||
![]() en, voor mekaar???
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Heb nog geen tijd gehad.. wordt iets voor het volgend weekend. Ik hou jullie op de hoogte
![]()
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Ok, gister bezig geweest..
Hard trekken is dus niet de oplossing.. als ik dat alleen had gedaan waren alle klempunten over of helemaal scheef geweest. Ik heb toen dus wat anders geprobeerd dat wel werkte. Met een oude schroevendraaier en een hamer heb ik de gaten waar die kunstof klempunten inzitten groter gemaakt (had de balk niet meer nodig, vandaar) en zo de bumper met nog veel geklooi los gekregen.
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |