![]() |
|
|||
|
|||
![]() Luitjes een maatje van me is op zoek naar een goede schroefset
ze moeten alle 4 in hogote verstelbaar zijn en in stugheid hij had een intrax op het oog maar bleek naderhand niet in stugheid verstelbaar te zijn wel levenslange garantie iemand ervaring met goeie sets ? prijs wat hij ingedachte heeft is tussen de 1000 en 1500 |
|
|||
|
|||
![]() Dan zou ik voor KW of H&R gaan.
Ik heb zelf H&R en vind het een zeer goede set. Is niet in hardheid te stellen maar dat mis ik ook totaal niet.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() rij zelf met intrax bij stroeve vandaan de schokkers kun je naar wens aflaten vullen met stuggere olie en de veren ook aanpassen , Gerjan weet er een hoop van met setups e.d
hardheid instelling mis ik totaal niet rijdt super deze set.
|
||||
|
||||
![]() Ben ik helemaal met pirelli eens
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb op mn oude Mk1 een H&R schroefset gehad. Reed erg goed.
|
|
|||
|
|||
![]() Zoekfunctie ? was dat ?
kan wel gaan zoeken en lezen maar dan blijft het forum zelf zo dood he aangezien er weinig gepost wordt |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou.....Zoekfunctie = Search? En d8 dat het met het forum wel meeviel... ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ga naar www.vr-cp.tk
die maakt gewoon wat je zelf wil. 1weg-2weg-3weg zeg het maar. lees eerst even de site dan weet je teminste ook hoe het werkt. www.vr-cp.tk |
|
|||
|
|||
![]() Ik weet heus wel hoe het werkt hoor
maar er komen maar weinig nieuwe posts bij dus dach effe weer wat opfrissen veel nieuwe berichten komen er de laatste tijd niet meer erbij |
|
|||
|
|||
![]() idd Wim_pie, omdat het toch een beetje van jezelf afhangt...
de duurdere merken brengen vaak iets meer comfort met zich mee plus soms ook instelbaarheid... de goedkopere merken a la supersport en catec, zijn gewoon kneiterhard... in die prijsklasse zou ik eens kijken naar Billstein, H&R, FK en Weitec bijvoorbeeld... de keuze zul je toch echt zelf moeten maken! |
|
||||
|
||||
![]() kw.. melly..