![]() |
|
|||
|
|||
![]() teller golf 2 diesel met toerenteller en grijze folie
Vraagprijs € 100,00 Te koop voor Golf 1 supersprint einddemper z.g.a.n. Vraagprijs € 100,00 Te koop complete 16v motor met versnellingsbak. Vraagprijs € 450,00 Te koop achterdeuren Jetta/Golf 1 compleet met groen getinte ruiten en alle rubbers Vraagprijs € 100,00 per stuk. Te koop bosal einddemper, org, Gti type 2 Vraagprijs € 50,00 Te koop 2 x Votex Middenconsole Golf type 2. Voor radio onderin. Vraagprijs € 50,00 p.st. Te koop voor oud type Dashboard Golf 1, op plaats van middenspeaker, houder voor tellers. Met 2 tellers. Vraagprijs € 35,00 Te koop Amerikaanse Spatborden Golf 2 (L + R) Vraagprijs € 75,00 Te koop compleet voorfront Jetta 1(ook de lampen en grille) Vraagprijs € 150,00 Te koop Grijs Lederen hoofdsteunen. Vraagprijs € 35,00 Te koop Golf 3 VR6 interieur met deurpanelen en middenarmsteun en 4 hoofdsteunen. Voor 4-Deurs. Vraagprijs € 500,00 Te koop Golf 2 Amerikaanse achterlichten. Vraagprijs € 75,00 Te koop 3 x achterklep golf cabrio. 1 x wit € 75,00 1 x rood € 75,00 1x rood met 3e remlicht € 125,00 Te koop dikke inlaat 16v KR Vraagprijs € 75,00 Te koop stuurbekrachtigingspomp Golf 4 Vraagprijs €150,00 Tevens alle golf 1 en 2 onderdelen (heel veel plaatwerk) Bellen 06-54918111 Last edited by JaboG60 : 31-01-2006 at 20:33. |
|
||||
|
||||
![]() Waar kom je vandaan? Heb wel intresse in de deurpanelen!
|
|
||||
|
||||
![]() Jan komt uit ingen gelderland
|
||||
|
||||
![]() heb je ook nog lederen hoofdsteunen voor voorin?
|
|
|||
|
|||
![]() De koop ging niet door, dus jongens ze liggen er nog..............
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar zijn ze af te halen? |
|
||||
|
||||
![]() heb je sierlijsten van een golf 1, en de veer voor de achterklep.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan toch graag wat meer details over de staat van de panelen/leer aub.
|
||||
|
||||
![]() Plaatwerk golf 1, heb je een linker voorscherm in goede staat?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De lederen panelen zijn in goede staat. Ik woon in Ingen, dat ligt tussen Tiel en Veenendaal(in de betuwe). |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() kunnen alle off topics verwijderd worden, mijn dank is groot.
|
|
||||
|
||||
![]() done, mocht het weer een zooitje worden, PM me even, dan haal ik ff de stofzuiger erdoorheen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb je wat betere fotos van dat jetta1 front?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee, hij is roest vrij, en compleet. |
|
|||
|
|||
![]() uppie voor mezelf
|
|
||||
|
||||
![]() Die dikke inlaatbuizen voor 16V...Zijn die helemaal gestraald en gewoon smerig? (maw, beetje remreiniger en ze zijn schoon?) PM je me je uiterste prijs? Dank je
|
|||
|
|||
![]() jan,
kun je de usa mk2 achterlichten voor me weg leggen, als je ze nog hebt?? neem ik ze meteen mee als ik voor de rest van het klein spul kom, bel je nog wel even...
|
|||
|
|||
![]() De dikke inlaat is voor 1 jaar geleden gestraald en van binnen glad gemaakt. Heb ze gewoon zo liggen. Ze zijn netjes. Mark!
|
|
|||
|
|||
![]() Rob ,ik leg ze weg. Gr.
|