![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een zeer net blauw recaro interieur te koop
voorstoelen zijn electrisch en hebben geen instapschade nette deur en zijpanelen goede achterbank prijs 450 euro 0630070426 Last edited by mbijsterbosch : 06-02-2006 at 16:43. |
|
||||
|
||||
![]() misschien ff een foto plaatsen... helpt altijd wel
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is gewoon een golf 2 wolfsburg interieur |
|
||||
|
||||
![]() recaro is geen gewoon edition interieur...
speciaal edition one 16v / g60 ![]() verkoop je ook in losse delen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat zoek je dan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mja maar ik kan me ook een topic herinneren van een setje dat op ebay of MP verkocht werd ![]() om misschien ff de staat te laten zien waarin het interieur verkeerd ![]()
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 07-02-2006 at 11:28. |
|
||||
|
||||
![]() Zaten er in dit interieur raamslinger of waren de ramen elektrisch?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zitten raamslingers in maar heb nog panelen zonder gaten komen uit een auto met electrische ramen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je deurpanelen van dezelfde stof als dit interieur voor elektrische ramen te koop? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep is nog te koop en ik geloof rechts zelf helemaal geen gaten omdat er elec spiegels op de auto zaten. En goed bod is welkom |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
PM me aub wat foto`s en waar ze af te halen zijn. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb er geen fotos van moet ik ff maken maar dat word donderdag pas en in de buurt vab rdam af te halen |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt PB, over iets anders welliswaar maar ik post het hier FF.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super! ik wacht af. |