![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een Golf 2 GTI digifant 8V en deze heeft last van het inhouden bij een bepaalde temperatuur. Het lijkt dan net of hij niks inspuit en valt terug in toeren, als je dan veel gas geeft pakt hij hem met een schok weer op. Best vervelend.
Zodra ik mijn temperatuurzender eraf haal is het probleem verholpen. Je zou dus zeggen dat de temperatuur sensor kapot is. Deze heb ik dus al vervangen maar dit leverde niet de oplossing. De auto loopt in noodloop dus wel goed. Het enige probleem is dan dat hij geen choke heeft als ie koud is en dat rijdt behoorlijk kut. De volgende punten heb ik gedaan maar hebben niet geholpen: - nieuwe temperatuur sensor - nieuwe luchtfilter. - luchthoeveelheidsmeter gereinigd - Lambdasonde vervangen Nu zat ik gister een beetje te kloten met de stappenmotor, maar het lijkt net of deze niet goed werkt. Als ik de stekker eraf haal gaat hij niet echt anders lopen en als hij erop zit gaat ie af en toe naar de 3000 toeren. Zou deze stappenmotor ook het probleem van het inhouden kunnen veroorzaken? Heeft iemand andere ideeen waar het aan kan liggen? Bedankt voor de hulp! |
|
|||
|
|||
![]() als de stekker van de stappenmotor er af gaat moet de motor uitvallen bij stationaair toerental
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb precies hetzelfde gehad! sinds een week ben ik er achter wat het bij mij was...
ik heb ook alle sensoren vervangen, geen resultaat! :S totdat ik de stappenmotor heb vervangen, nu rijdt ie weer super!! motortje kost op de sloop 2 tientjes en je bent klaar ![]() suc6 ermee... |
|
||||
|
||||
![]() wat doet die stappenmotor juist en waar zit hij?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnks man ik ga het ff proberen dan, heb nog zo'n apparaatje, ik laat wel weten of dat het inderdaad was. |