![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te Koop Golf IV TDI : 11.000 €
Tel : 0032/475/93.49.83 07/1998 - 110 ch/pk - 69.000 Km distributieband aan 60000 km gedaan Wijzigingen : Buiten : - glad-achterbumper - glad-voorbumper (Gt street One by Ingo Noak) - gladboord (moulures et clignoteurs de côtés) en gladdak (antenne) - glad-achterkant - deurklinken model Audi a3 - buitenspiegel Projektzwo - zijrok type S3 by DSP - Inoxlijn by RES Motorsport met Porsche 996 Turbo uitlaat - achterlichten type Lexus - schokbreker KW Inox. - Aluvelg ACE Monaco 8x19" met Pirelli P7000 215-35-19 Binnen - Recarozetels Golf IV GTI - achterbank met 2 originezetels altijd 1/3 - 2/3 - rode(bordeaux) leder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Vautour : 09-02-2006 at 18:43. |
|
|||
|
|||
![]() Nu even in het nederlands.. :$ Frans is niet mijn sterkste taal..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zal alles in het nederlands zetten maar, ik heb tijd nodig... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En het is gelukt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sorry voor de offtopic maar SUPER BAK
net voordat ik mijn eigen golf 4 kocht las ik een artikel een in vw tijdschrift, de Poster van deze golf hangt al zo'n 2 jaar bij mijn bed in de buurt!!!! HELEMAAL VET interieur zou ik best wel interesse in hebben ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank u. Jammer, kan ik de interieur niet verkocht zonder de car... als u wil, ik kan de gegevens van de zadelmaker geven. Maar ik ben bang dat hij alleen frans spreken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ook een 5 deurs dus dan moest het weer aangepast worden. Als u mij dat adres wil geven, ik spreek wel een beetje frans... Moet ik alleen nog een setje recaro's vinden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Alain Franck - Auto Cuir Concept
0032/71/56.03.23 |
|
|||
|
|||
![]() |
|