![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben op zoek naar een voorpijp voor me passat b4 van 94,gaat om een 1,8 90pk/66kw.
het flexibele stuk wat in de voorpijp zit verwerkt is lek geslagen en zit er vast in,dus ik kan et niet los vervangen. dus mijn vraag is of iemand nog een knappe heeft liggen toevallig? zie foto,het is de pijp die aan het spruitstuk vast zit ofwel tussen spruitstuk en kat. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb al gekeken in de etos en zag dat de golf 3 en vento met zelfde motorcode ook dezelfde voorpijp hebben.
dus dat zou et weer wat makkelijker moeten maklen. dus wie heeft er nog zoiets liggen??? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zijn altijd verrot. Dus de kans dat je nog een goede tegenkomt is nihil. Gewoon billen tegenelkaar en 200euro lappen.
|
||||
|
||||
![]() haha ja ok dat had ik ook gezien idd maar probleem is dat dat even niet lukt nu maar die flexibele stuk is wel lek nu bij me.
heb em al met een blikje en gumgum deels dicht maar weet niet hoelang et uithoudt. dus misschien dat er toch ergens 1 ligt die nog in redelijke staat is,zodat ik even wat ruimte heb tot de zomer. |
|
||||
|
||||
![]() topic kan dicht,toch maar een nieuwe gehaald.kon via me baas een zeer goeie korting krijgen.
heb em nu voor 152 euro nieuw,scheeld met de vwdealer toch weer 47 euro. |