![]() |
|
||||
|
||||
![]() voor een kennis te koop gezet:
tel 0653973299 vraagpijs 275 euro, rechterscherm heeft deuk zie foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming PASSAT 66KW K6 Kleur(en) Groen Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1781 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 977 kg Maximum massa voertuig 1.460 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 488 kg - geremd 1.200 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 11 februari 1988 Datum eerste toelating 11 februari 1988 Datum aanvang tenaamstelling 17 oktober 2005 Vervaldatum APK 17 december 2006 |
|
||||
|
||||
![]() ^
![]() |
|
||||
|
||||
![]() das niet duur man
![]() ![]() of het moet een lucky shot en hijs is nog goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is een lucky shot ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je zou zeggen dat er toch iets mee moet zijn zeg ik dan hoor want dit is een onwijze bodem prijs natuurlijk als tie nog goed is
|
|||
|
|||
![]() auto is goed, is van mijn collega
heeft hem als winter auto gebruikt,heeft een andere auto gekocht is voordat hij hem kocht altijd bij ons in de garage in onderhoud geweest Last edited by Jan P. : 17-02-2006 at 18:43. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
helaas, deze is ondanks dat de prijs te laag was toch verkocht.. slotje svp! |