![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() klik eens even snel op de volgende link :
http://www.golf1-ig.de/market/index.php?rubric=1 en lees daarop eens heel goed de tweede advertentie (van bovenaf gezien), is heel interessant!!!!! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Golf EZ:7/74, ca.135tkm, 70ps/schalter, brilliantgelb, innen tannengrüne Kunstleder Innenausst. ohne Kopfstützen im makellosen top Zustand,grüner Teppich,am Heckblech und Kotflügel wurde minimaler Rostansatz von Karrosseriemeister beseitigt bzw. verzinnt und nachlackiert, HU ohne mängel,Einfahrv.-Aufkleber in Frontscheibe top erh....uswPreis:3000Euro bitte nur bei ernsthaften kaufintere sse melden
Kontakt: lowcorsa@web.de oder 01726562076 ???? Tis maar 3000 euro Verplaatst ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() ik nie snappe
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() als ik eens wist waar ik ermee heen moest om te stallen.......maar 3000 euro, voor zo een, inmiddels, rariteit!
Voor degene die wel plaats heeft: niet lang fakkelen, en informeer eens! |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoezo? kun jij misschien geen duits lezen? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Golf EZ:7/74
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Waren ze er al in Juli ?
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het ging toch om de echte golf 1 liefhebbers ![]() ![]() Maar daar is weer 1 nadeel voor sommigen. Tis een Duitse. Vind het toch persoonlijk leuker als het een originele Nederlanders is. Ja ja, ik weet het, ben kieskeurig. ![]()
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#9
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() geef het geld maar dan haal ik hem wel
![]()
__________________
Passat 35i 1989 |
#11
|
||||
|
||||
![]() haha hier zal denk ik nog wel is wat strijd over kunnen komen...
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de introduktie van de Golf 1 aan het publiek was in mei 1974, toen alleen nog met de 1500cc (EA827) 70PK "FH" motor, en vanaf september `74 is er pas de kleine 1100cc (EA 801) 50PK "FA" blok bijgekomen. Last edited by Rene´ : 16-02-2006 at 18:57. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ook liever een originele Nederlander. En wat zou zo'n auto opbrengen met een nederlands kenteken? Voor de liefhebber dan he. |
#14
|
||||
|
||||
![]() mij persoonlijk maakt het niks uit of een auto, en zeer zeker niet zo een zeldzaam oude Golf 1 een "originele Nederlander" is of niet, als je de mogelijkheid hebt om zo´n auto uit het buitenland te halen, dan doe het, zo iets kom je zo snel niet meer tegen, dan maar geen origineel NL-kenteken. Wat is er belangrijker in dit geval? De desbetreffende auto? Of maar wachten tot je zo een exemplaar kunt kopen met origineel NL-kenteken uit `74? Voor mij zou dat toch het eerste zijn.
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat let je? kopen die bak!!!!! |
#16
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als ik er de mogelijkheid voor had dan zou ik het ook meteen doen(tenminste als de toestand ook zo is zoals beschreven), maar die mogelijkheid heb ik helaas dus niet, dus gun ik hem een ander. We kunnen ons hier op dit forum toch nog wel onderling aan een auto helpen, daar is toch niets mis mee? |
#17
|
||||
|
||||
![]() update: de bovengenoemde Golf "ist nicht mehr zu haben", kijk maar door op bovenstaande link op het begin van deze topic te klikken. Of de auto verkocht is of niet m.a.w. dat de verkoper toch van een verkoop afziet, staat er niet bij. Er staat nu ook bij dat de EZ (Erstzulassung=datum 1e toelating) 9/`74 is i.p.v. 7/`74.
|