![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij het opruimen ben ik thuis een paar losse buitenranden van BBS (?) tegengekomen.
Net ff wat foto's gemaakt, en misschien weten jullie bij wat voor type velg (e30 of e50 of anders) ze horen. Allereerst de 15" rand... die is 2,75J breed, heeft een binnenmaat van 320mm en bevat 20 bevestigingsgaatjes. ![]() ![]() de 16" rand... die is 2,5J breed, heeft ook een binnenmaat van 320mm en bevat ook 20 bevestigingsgaatjes. ![]() ![]() btw, is het wel BBS, of is het soms anders ?? (compomotive, OZ, enz... ) Graag hoor ik van jullie wat jullie denken dat het is... ik neig zelf (zeker nu ik ze opgemeten heb) naar Compomotive randen, omdat op mijn RS2000 Graku's zitten, en dat zijn ook Compomotive randen met 20 gaatjes
|
||||
|
||||
![]() bbs 16" heeft volgens mij meer als 20 bevestigingsgaten
|
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij zijn deze niet voor een bbs rm of rs velg.
Ik weet het niet zeker ![]()
Last edited by fire and ice vr6 : 20-02-2006 at 12:24. |
|
||||
|
||||
![]() bbs rm (15 inch) en rs (16 inch) hebben 30 gaatjes per velgrand, dus die vallen al af. ik denk persoonlijk ook dat het idd geen bbs is. De randen lijken wel op Rials, die gebruiken ook 20 gaatjes, maar weet niet of die 2 of 3 delige velgen hebben gemaakt.
ff plaatje van gert geleend om te vergelijken: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die rials zijn igg niet in meerdelig gemaakt .
alle bbs "E "hebben 20 boutgaten ![]() dit zijn E 50 ers ,moest nieuwe randen bestellen. |
|
||||
|
||||
![]() kijk en daar sprak de kenner
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeg ma hobbybob
![]() kenner ben ik nog lang niet .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zie www.kaefer-motorsport.de voor info....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo, het 'probleem' is opgelost .. Eric heeft gewoon zelluf z'n eigen velghart ge-CNCeed en gedraaid ![]() Wees gerust, het was een éénmalige (?) actie, maar hij heeft nu wel een dikke 6x16 voor z'n Harley ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() supergaaf !
|
|
||||
|
||||
![]() kijk, en dat is nou wheel-customizing!!! super!