![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit wilde ik jullie niet onthouden:
reactie op mijn advertentie op marktplaats: Quote:
ik heb dubbel gelegen.. Hoe moet je hier nou serieus op reageren.. |
|
||||
|
||||
![]() Had zeker net een Pony te grazen genomen.
|
||||
|
||||
![]() momand moet mohamed zijn ? :p
|
|
||||
|
||||
![]() Momand sils vous plait
Hij was ook ff met wat anders bezig Ik bied 301 euro ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit slaat weer nergens op he. Omdat ik benieuwd was wat het nou eigenlijk kost om je eigen interieur met leer te laten bekleden, heb ik een email gestuurd naar zo'n bedrijf van internet. Lees maar eens:
Peter, Ik weet niet precies wat een corrado is. Ik verkoop leer voor auto's waarmee je electrisch moet starten, en waarop rubberen banden zitten, en geen houten wielen. Misschien heeft een plaatselijke boer nog wat liggen in een verlaten hoekje van zijn hooischuur. Je weet het nooit! Suc 6, en de groeten aan iedereen die je kent. Jas From: corrado20vt@hotmail.com To: jasper470@hotmail.com Subject: leder Date: Wed, 10 Mar 2004 19:23:43 +0100 Ik zag op marktplaats dat je leder interieurtjes te koop hebt. Maak je die zelf? zo ja wat kost een Corrado interieur van leder voorzien groeten peter |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() had hem gelezen op corrado forum.....sukkel....
|
|
||||
|
||||
![]() Zeker kansloos !
|
|
||||
|
||||
![]() Tja, sommige mensen...
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mwoah, mijn vraagprijs was 800 euro (voor de caddy), en als je dan 300 euro bied, neem ik je echt niet serieus.. Kheb genoeg andere mailtjes gehad..
|
|
||||
|
||||
![]() Kijk, als je dat er nou ff gelijk bij zet, dan hoef ik geen moeite te doen om te laten zien hoe tolerant ik wel niet ben :p
|
||||
|
||||
![]() Haha, wat een kansloos figuur
![]() |