![]() |
|
|||
|
|||
![]() lama
Last edited by MellyVille : 31-10-2006 at 19:50. |
|
||||
|
||||
![]() Ik sluit me hier compleet bij aan!
Dit is ook ten alle tijde mijn mededeling aan de VWforummers geweest! Respecteer en je zal gerespecteerd worden! De discussie die is ontstaan door mismanagement 2,5 jaar geleden heeft niks meer met de fora van nu te maken! Daarnaast heeft ieder zijn smaak en stekkie, super toch!? Dus respecteer ieder z'n keuze, denk eerst na voor je iets post en hetzelfde zal jou toekomen! Een leuk, gezellig en overzichtelijk informatief forum begint tenslotte bij jezelf! |
|
||||
|
||||
![]() ja ik heb er ook nu al men broekzakken van vol, het leest gewoon niet leuk meer....ik leg me er maar bij neer, je doet er niks aan!
hoop dat jullie het nieuwe forum snel voor mekaar boksen, dan is dit gemekker ook meteen over. ff wat aanpassen vanaf beide kanten nu, en zodra het gefixt is kunnen we onze gang gewoon weer gaan hier
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Sluit me volledig bij Raoul aan, mooi gesproken.
|
||||
|
||||
![]() ik hoop zelf ook dat het snel weer over is.
ondanks ik moderator ben op het vw forum zat ik hier toch haast nog vaker, puur omdat hier wat meer mensen zitten die op gelijke hoogte als ik zitten... plus het feit dat er wat meer mensen zijn met grote restauratie's en dergelijk wat het toch super intressant maakt.... het zal even wat drukker zijn allemaal dat merk ik zelf ook topic's van mij worden ook wat minder beantwoord puur omdat het nu minder op valt ,doordat de front page met de nieuwste berichten veel te druk is. maarjah zal snel weer verholpen zijn denk ik zo.. kan ik op beide forums weer lekker aan de slag ![]() Last edited by vwmk2driver : 23-02-2006 at 00:17. |
|
||||
|
||||
![]() Melly, dat verbod waar je over spreekt hebben we in het VWForum offline topic toch al uitgesproken?
|
|
|||
|
|||
![]() Je bent de discussies zat maar ondertussen zeg je zelf wel dat je "sjonnie" autos en plastifantastic niet accepteerd. dat vind ik nou raar. Hierdoor krijg je namelijk discussies.
Maar goed, less is more dat ben ik met je eens maar een dikke Rieger kit of Folger kit kan ik wel waarderen. mits deze natuurlijk goed en naadloos is gemonteerd. Ieder zijn ding. Zoals ze zeggen; houd je hoofd koel bij alles wat je doet.
|
||||
|
||||
![]() vwforum nog steeds offline??
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
volgens mij wel, kan er ook nog niet op komen