![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Dit ding zat gemonteerd onder een hoofdremcilinder. Er gaan 2 leidiningen in, en er komt 1 uit en er zit een sensor op.
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() remlicht schakelaar mischien??
maar ik dacht dat die o pde bekrachtiger zelf zat.. |
#3
|
||||
|
||||
![]() abs voor een mk1?
![]()
__________________
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups |
#4
|
||||
|
||||
![]() Dit is de remdrukregelaar.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#5
|
||||
|
||||
![]() Voor zover ik weet komt ie van een scirocco 16v af...
Maar waarom komt er maar 1 leiding uit dan? Ik had begrepen dat er altijd een diagonaal gescheiden remsysteem aanwezig was, dat zou dan betekenen dat er 2 leidingen naar de achterste remmen moeten lopen?
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Nieuwsgierig upje
![]()
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() zit er verder niets meer tussen de uitgaande leiding
heb het bij mijn auto nog niet ontdekt[16v uit87 KR] |
#8
|
||||
|
||||
![]() En dit apparaatje doet dus hetzelfde als die 2 bussen?
Maar klopt het dan dat er maar 1 leiding naar achteren loopt? En die zou zich dan bij de achteras weer splitsen?
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() heeft een cor g60 ook... 1 leidig naar achter..
|
#10
|
|||
|
|||
![]() ps.. wat doet die switch er dan op?
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Wacht anders ff op de reactie van stijn, weet zeker dat die precies kan vertellen hoe het zit
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#12
|
|||
|
|||
![]() niet dat ik er echt om verlegen zit maar ben wel benieuwd...
rij zelf geen mk1 ofzow.. alleen golf mk2, vento mk3 en polo 2 |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In combi met ABS wel ja. Die heeft een 3 voudig gescheiden circuit. links voor, rechts voor een 'achter' Maar dit komt niet van een ABS auto af lijkt me
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Het is idd van een systeem zonder ABS, dit apparatuurtje zat op een hoofdremcilinder gemonteerd.
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het niet op de Golf1 te zitten .. ziet er maar vreemd uit.
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Lijkt mij een regelaar die de remleidingen naar achteren splitst en ze begrenst (remdrukverschil voor en achter). Ook zit er een remlichtschakelaar op
|
#17
|
||||
|
||||
![]() remdruk regelaar met remlicht schakelaar .
is idd om er voor te zorgen dat als je achter schijven hebt deze niet eerder remmen dan voor
__________________
kopbewerking ,pm |
#18
|
||||
|
||||
![]() Het heeft dus dezelfde functie als de 2 'bussen'?
Dus als ik het goed begrijp zou ik dus mijn lastafhankelijke remdrukregelaar bij de achteras en die 2 bussen weg kunnen laten, en deze regelaar er tussen kunnen zetten.
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E ![]() - 1983 Golf C 1.3 rood - 1983 Golf C 1.6D geel - 1982 Jetta 1.3 legergroen ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]() Jah bij golf 1 heb je vaak van die busjes er tussen zitten. Die begrenzen ook de achterremmen. Dus dit apparaatje (remkrachtbegrenzer) heeft dezelfde functie.
|
#20
|
||||
|
||||
![]() ideaal bij het extreem verlagen van je golfje dus??
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |