![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zoek een steenslaghoes voor een golf 2 .
wie kan me er aan helpen. alvast bedankt Last edited by 2-low jetta : 08-03-2006 at 21:42. |
|
||||
|
||||
![]() Heb er 1 besteld bij aal.
Zwerft hier ergens op het forum rond volgens mij, iig wel op vwforum.nl Koste me 5 tientjes incl. verzenden ed volgens mij,... Komt 1 dezer dagen binnen, levertijd was 4 weken. Heeft er toen een "inkoopaktie" van gemaakt, bestelde er meteen een stuk of 10 tegelijk bij fabriek.
Old VeeDub's don't leak oil, they just mark their territory ![]() Ik rem voor bumperklevers! Member of the 1.3i (S)crew ![]() Mijn andere hobby: http://www.karperwereld.nl/ Last edited by BasJansen : 08-03-2006 at 22:48. |
|
||||
|
||||
![]() 2-low jetta Doe mij anders je gegevens effe speel ik ut effe aan em door
![]() Zorg ik dat je der eentje toegestuurd krijgt of op meeting mee krijgt.... qua kosten reken op een 50 euro dacht ik...ex verzenden
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik kan ze ook leveren golf 1 2 en 3 50 euro incl verzenden
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
check pm |
|
|||
|
|||
![]() alle pm's beantwoord ze komen met ca 1,5 week binnen bij intresse even een mailtje naar frankpr1@planet.nl tevens msn
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb er maar 30 besteld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wanneer worden ze verstuurd. grtz erwin
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
pb |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet niet hoevel hij er heeft besteld, gaf 10 maar ff op als voorbeeld. Volgens mij waren het er meer, maar ach boeie maakt ook geen hol uit.