![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() heey mensen
heb ff een vraagje de achteruit wisser van me moeder z'n mk3 doet het niet meer mijn vraag is welke zekering nr is van de achteruit wisser op het klepje van de zekeringen staat namelijk helemaal niks ![]() groeten daniel |
#2
|
|||
|
|||
![]() het gaat trouwens om een mk3 1.8 cl automaat uit 95
|
#3
|
|||
|
|||
![]() weet niemand dit
weet iemand dan mischien een site waar ik het kan opzoeken ofzo ?? want me moeder wil toch zo graag haar achter wissertje weer gebruiken groeten daniel |
#4
|
|||
|
|||
![]() volkswagen.msk.ru das een site met veel info misschien kun je er wat mee
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
__________________
|
#6
|
|||
|
|||
![]() heb het gevonden
het was zekering nr 4 en die was inderdaad kapot maar het is helaas niet verholpen had er een nieuwe in gedaan en die was ook gelijk kapot toen ik de wisser wou bedienen dus hij zal ergens sluiting maken maar de vraag is waar mischien ergens een bekend stuk wat wat vaak voorkomt iemand ervaring hiermee ![]() groeten daniel |
#7
|
||||
|
||||
![]() hehe, ik zou net zeggen, gewoon de zekeringen checken je komt vanzelf wel iets kapots tegen
__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people |
#8
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() was vanaf het begin of aan wel duidelijk dat ik bij een zekring moest kijken
maar als jullie nou allebei ff geod lezen is er ergens een sluiting en gaat het dus niet meer over zekeringen maar over een sluiting ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Is misschien niet de wisser vast gevroren geweest aan de raam en toen bediend geworden. Dan kan het zijn dat de motor beschadigd is. Meet het kabelwerk eens na naar de stekker op de motor. En indien dit goed is, bouw de motor eens uit en sluit hem dan aan. Als dan de zekering ook kapot gaat ligt het duidelijk aan de motor.
__________________
www.vwgolf-info.nl |
#11
|
|||
|
|||
![]() kijk aan deze info heb ik wat
![]() ga oom morgen meteen eens in die volgorde kijken bedankt antoine groeten daniel |
#12
|
|||
|
|||
![]() links boven de rubberdoorvoer is 1 of meerdere kabels gebroken
|
#13
|
||||
|
||||
![]() aaah daniel dus je bent t toch... je hebt ergens een sluiting zitten. kap in achterklep er ff uit trekken (eerst het schroefje in de handgreep, daarna is het klikwerk, zie je alles zitten, anders ff schakelaar uit elkaar trekken...
!!! 12.000rpm goldrush !!! ben je hierheen gekomen omdat vwforum dicht is? hier is het veel gezelliger! |