![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijn er hier nog mensen geintresseerd in een Pirelli Golf. Wil mijne te koop gaan zetten.
|
||||
|
||||
![]() Kun je het dan niet beter in de Te Koop sectie plaatsen? En wat meer specs geven?
|
||||
|
||||
![]() Jurgen wat lees ik nou ? gaat ie weg ??
|
|||
|
|||
![]() Jurgen,
ik ben wel geintresseerd... miscchien wil je ff alle specs en + en - punten op de maile zetten.... misschien nog wat foto's , ook van interieur etc... en uiteraard een richtprijs. Als die goed is komen we er misschien wel uit. je kunt mailen naar svr6@planet.nl MVG Stephan
|
||||
|
||||
![]() ik heb ookwel intresse kun je mij de specs ook even mailen.. een prijs eventueel
vwmk2driver@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal vanavond de specs mailen.
Het is een 99% originele Pirelli Golf, wel paar plekken, krassen en kleine deukjes, technisch in orde, 3 kleine dingetjes voor de APK, onderdelen heb ik daarvoor al in huis. Als ik binnenkort tijd heb maak ik hem in orde voor de APK en haal hem uit de stalling.
|
||||
|
||||
![]() Jurgen kun je mij ook even alle gegevens doorgeven.
Ben weer op zoek naar wat leuks voor mezelf.Het kriebelt weer. Graag ook een richtprijs. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3 auto's is wat veel denk ik op den duur. Zeker als je bedenkt dat we met de fiets naar werk gaan.
|
||||
|
||||
![]() doe dat nou niet, daar krijg je spijt van, geloof me, ik spreek uit (negatieve) ervaring, verkoop liever een van de twee Jetta´s.(het zijn toch twee Jetta´s die je nog erbij hebt?)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een jetta, santana en een golf ![]()
|
||||
|
||||
![]() By the way, als ik je toch niet kan overtuigen hier nog een tip: ik zou ook een advertentie plaatsen op:
http://www.golf1-ig.de daarop onder "Marktplatz" op "Anzeige aufgeben" klikken, en vervolgens adverteeren. |
|
||||
|
||||
![]() Wil hem zeer binnenkort uit de stalling halen en weer een verse APK geven. Daarna gaat ie zeer waarschijnlijk de verkoop in. Dus als er mensen interesse hebben. Voor een goed bod kan die de deur uit.
Heb waarschijnlijk wat anders op het oog, iets wat beter in mijn wagenpark past ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
'n Jetta?
|
||||
|
||||
![]() een Santana?!?
|
||||
|
||||
![]() 'n Batavus?
![]()
|
||||
|
||||
![]() `n Spartamet?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ga inderdaad op de fiets naar mijn werk
![]()
|
|||
|
|||
![]() Niet weg doen. Ga je spijt van krijgen. Schop dan die sletta,s de deur uit. Walgelijke bakken.
Pirelli golf zo als die van jouw vind je niet zo snel weer. Sletta,s zijn overal wel. |
|
||||
|
||||
![]() Wat er voor terug zou komen is ook wel aardig gaaf, verkopen dat ding Jurg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je bent toch niet over te halen om dat ding te houden, dus zou ik zeggen, post it there to:
http://www.golf1-ig.de/market/place.php foto erbij is aan te bevelen, vraagprijs erbij zetten is daar niet verplicht.....