![]() |
|
|||
|
|||
![]() nu heb ik een kontebak gekocht die ik vrijdag ga ophalen
namelijk een jetta 1 maar nu zit ik met de vraag. weet iemand waar je dingen als andere achterlichten en dat soort dingen kan kopen ook zoek ik nog een set chroomlijsten voor om de ruiten omdat ze bij deze nie netjes meer zijn of passen deze van een golf ook? enne foto's volgen nog als ik em thuis heb staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk eens op www.golf1onderdelen.nl
heb je wel wat staan |
|
|||
|
|||
![]() tnx
staat niet veel op maar tenminste wel wat |
|
||||
|
||||
![]() En chrome raamlijsten lijkt mij ver het zelfde als de golf 1 op de achterruit na dan.
Ik kan het ook helemaal mis hebben hoor! |
|
||||
|
||||
![]() Mooi
![]() Wat betreft de onderdelen: - Witte knippers stonden laatst nog op MP. - Heldere achterlichten ook eens gezien op een Duitse site. Deze kwamen uit Z-Afrika, en degene die ze verkocht kon vertellen dat de kwaliteit niet goed was ![]() Persoonlijk zou ik zeggen, niet te veel van origineel afwijken, maar gewoon p z'n buik met mooie velgjes ![]() Wat betreft de chromen biezen: Aangezien de ruiten v/d Golf identiek zijn aan die van de Jetta, kun je ze gebruiken. Uiteraard op de achterruit na ![]() Succes ermee in elk geval en verheug me op de foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik verheug me ook op de foto's
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb idd een jetta gevonden
maar hij gaat als ik de schuur bij m'n maatje heb opgeruimd gelijk op stalling en zal pas na een forse make-over weer op straat verschijnen en wees gerust hij blijft op een ander kleurtje,wielen,platopz'nbastsetje en een ander torretje na helemaal origineel en de chroomlijsten ga ik waarschijnlijk iets anders mee doen wat mij mooi lijkt en ik nog niet veel gezien heb ik zal zo is foto's gaan maken en even hierbij zetten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De sierlijsten voor in de portieren zijn het zelfde van een golf 1 vierdeurs. Deze zijn niet meer nieuw te verkrijgen dus daar zal je even naar moeten speuren. Ik heb net een setje verkocht dus helaan voor jou maar in ieder geval succes ermee |
|
|||
|
|||
![]() foto's komen morgen pas ik ga zo eerst uit eten
en als ik terug kom is het donker en daarna toch naar zoetermeer voor hardbase ik heb straks wel een mooie collectie op het pad staan een golf gls uit 78 een jetta lx uit 83 en eerdaags komt er nog een caddy 1 bij ook als het goed is ![]() dan nog de cabrio van me maatje der neffe en het is compleet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beuken! |
|
||||
|
||||
![]() zijn die chroomlijsten niet op te knappen? met een middel of iets anders...
|
|||
|
|||
![]() nee de chroomlaag is echt niks meer
maar ik heb een andere optie openstaan voor de chroomlijsten voor de kenners: ala audi rs6 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat heeft een jetta lx als kenmerken? grtz |