![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben me een beetje aan het voorbereiden op nieuwe velgen en verlaging voor mijn golfje 1.
Velgen zit ik te denken aan ATS classic,weinig orgineel maar wel mooi... Staal verbreed is ook leuk,maar bijna niet te koop. Verlaging weet ik nog niet,hij moet wel laag worden,liefst 60mm of nog lager.Welke set is goed,mag best stug zijn.Is trouwens niet de bedoeling om een set van 1000 euro te kopen! Waar moet ik trouwens zijn voor het verlagen,beetje omgeving Brabant? |
|
||||
|
||||
![]() 100/100 eronder goeien
![]() je moet ff kijken bij het topic van black devil voor supersport schroefsetjes. Heb daar wel goeie verhalen over gehoord
|
|||
|
|||
![]() wat ik had was apex dempers en veren alleen voor [lekker stug]zit nu onder m'n mk2 zie topic ergens
![]() voor 186euro biescheuvel in nieuwendijk??had ik m'n eerste set jamex was een komplete set 450 gulden [10jaar terug] |
|
||||
|
||||
![]() Kijk anders even bij Bolku.nl hij heeft nu goeie schroefsets in de verkoop
voor relatief weinig geld. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit bij Bolku,ze hebben ook 80mm dus dat is wel wat...
Ga morgen meteen ff bellen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Schroefsets kan ik niet vinden op zijn site, of kijk ik erover heen?? Heb je een directe link naar de pagina waar ze staan dan misschien voor mij? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kunt hem beter even bellen. Ze zijn net uit en staan volgens mij nog niet op de site. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks, zal ik hun even bellen binnekort. Moet morgen avond gaan kijken voor een mk1 gti namelijk. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de "goedkopere" schroefsets uit het assortiment gehaald....ik werdt helemaal gek van de loze beloftes en het niet leveren van de sets....
Ik lever uiteraard wel nog steeds ( en snel) schroefsets van Weitec en KW.