![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knal hier al je foto's/links maar neer..........
Grtz........... LRR Ps: Ga zelf straks ook nog ff heen, dus zal ook nog even proberen te posten later.
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 23-04-2006 at 17:00. |
|
||||
|
||||
![]() Nou, niet te enthousiast allemaal
![]() ![]() Hier mijn bijdrage: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder niet heel veel bekenden gezien. Big Mac Mark nog wel even zien cruisen met de cabbie (samen met Martin Boonstra). En VW Roadwarrior stond nogal druk te bellen in de pitsstraat ![]() ![]() Het was in ieder geval lekker zonnig weer, maar het gehalte echt mooie auto's was weer droevig laag (ten opzichte van de "hokken"), helaas....... Alle mooie Einsers die er waren, zie je dan ook wel hierboven !! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stonden er alleen maar mooie Einsers dan ![]() Ik was eerst ook van plan om te gaan maar denk toch het is een eind rijden, ik ga is gewoon een keer op zondag een lekker terrasje pakken ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Nog een paar van mij ben met LRR heen geweest!
Golf4 1.8 Golf GTI Pirelli bj 83 Last edited by Erwin G60 : 23-04-2006 at 17:27. |
|
||||
|
||||
![]() Je bent de cabrio op de Creations stand vergeten man!
![]() Was der ook met m'n jetta, maar stond op de parkeerplaats buiten het terrein. Zal zo es ff de paar foto's uploaden die ik heb
|
||||
|
||||
![]() Ik heb me wel vermaakt
![]() Foto's @ telefoon kwaliteit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En niet even goeiedag zeggen? Kwalijk punt... ![]() Quote:
Nog kwalijker punt...En bedankt he, little red HOK! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben vandaag ook naar Assen geweest. Na de verhalen die ik las over politiecontroles bij Streetpower Edition enkele weken terug vreesde ik het ergste voor de heenweg
![]() Wel triest om te zien dat sommigen zich lekker misdragen op de terugweg(burnen als tussen het publiek en sprinten in een file). Ik heb dus ook één keer gezien dat het misgegaan was. Een kneus in een Primera was nl. achterin een B-Corsa gereden. Mooi waardeloos als een ander na een leuke dag je trots ff lekker in de schade rijdt ![]() Ben trouwens heel benieuwd of iemand nog een foto heeft gemaakt van een T3 bus in camouflagekleuren en Porsche Cup-wielen. Was zelf net te laat met mijn camera ![]() Mijn eigen foto's zal ik in de loop van de avond ff plaatsen. |
|
||||
|
||||
![]() T3 wel gezien geen foto gemaakt.Ben wel benieuwd of er ook iemand fotos heeft van die zwarte Audi die de sprint gewonnen heeft wat een machtig snel ding!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Een selectie van mijn favorieten van vandaag:
Prachtige Golf III: Mooie Polo: Übercoole Golf Variant: Misschien niet jullie afdeling, maar ik vind hem geweldig: Hier vind je mijn 137 foto's en dan iets scherper dan hierboven :-) |
|
|||
|
|||
![]() ik onderweg naar het cirquit vanochtend:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, dat niet......maar daar gaat mijn voorkeur nogal naar uit. Stonden nog wel een aantal fraaie Bora's en nog wat Zweiers. Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er stond reclame op van Andy's VW Shop. Dus misschien dat ie van hem is ?? Mail hem anders eens zou ik zeggen. Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() snap niet echt waarom sommige eigenaars hun bra op de auto laten zitten op een meeting
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als jij nou de volgende keer niet zo snel in die Cabbie springt samen met Martin (en zijn vriendin daar alleen achterlaat in de Vento), dan had ik een mooie pica van jouw en je Cabbie kunnen maken (alvorens je tussen het volk verdween). ![]() ![]() ![]() Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik censureer eerst altijd de pica's, alvorens ze te uppen ![]() ![]() ![]() Grtz.......... LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, toch even in beweging blijven ![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben niet geweest
![]() Toch wel enkele redelijke VWs daar dus... Ben nog wel die goudkleurige D-Kadett voorbij gekomen, en Martin en Anja nog ff gezien bij de mac in Stadskanaal... Anyway, heb t gevoel dat t geen ramp is deze gemist te hebben... |
|
||||
|
||||
![]() Gister ook hele dag in Assen geweest, was wel weer gezellig. (voor mij de eerste keer naar een evenement zonder VW
![]() Quote:
Die Corsa was iemand van onze club (TCF). Van wat ik gehoord heb zijn er ook drugs gevonden bij die gasten die bij hem achterop gereden zijn.. Ze waren in ieder geval niet helemaal 'helder' ![]() Leuke foto's trouwens, zie al 3 auto's van onze club erop staan. ![]()