![]() |
|
||||
|
||||
![]() effe n lijstje van zaken waarnaar ik op zoek ben:
zoekerd numero uno: iemand die me kan vertellen of een dashboardklepje is uitgegeven dat past bij t zachte dash... ik heb nu namelijk alleen nog maar zachte dashes gezien met harde kleppen en dan nummer twee: t zachte klepje van dit zachte dash, als t bestaat mocht t niet bestaan... optie 2, zoekerd 3 ![]() een goedkoop zacht dash, staat is onbelangrijk, als t deel aan de bijrijderskant maar in orde is, en dan met name t deel bovenop, dit wil ik namelijk gebruiken om t harde klepje mee te bekleden dus als iemand met een van deze drie zaken kan helpen hoor ik t wel! bedankt iig alvast!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kom je toch weer bij mij ![]() heb nog een dash.in de aanbieding |
|
||||
|
||||
![]() heb nog wel een zacht dashboard liggen dat voor 10 euro weg mag
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb eigenlijk alleen t kastje nodig, want dat wat ik bij mijn zachte dash krijg is hard... ligt er dus aan wat je prijs voor t deeltje wordt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zit t kastje en klepje erbij? en belangrijker, is t klepje van t dashboardkastje zacht of hard? waar is t eigenlijk op te halen, want voor die prijs wil ik t eigenlijk toch wel hebben
|
||||
|
||||
![]() vind t zo niet meer zo storend, en t geld is ergens anders voor nodig, dus ook hier mag n slotje op
danku