![]() |
|
|||
|
|||
![]() bekende variant volgens mij...
vrijdag gespot in België toen ik van Gent over de E17 naar huis reed in men rode golf Einzer ![]() ![]() ![]() eneuh... ik weet dat ik men ruiten eens moet kuisen :-)[/quote]
|
||||
|
||||
![]() Klopt! Is nu van Jens, Zeend hier opt forum. Kwam uit Frankrijk hoorde ik
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij ook ![]() Damn, wat ziet-er toch gaaf uit zo schuin vanachter ![]() Jens zei al dat-ie er mee op vakantie ging naar Frankrijk. Hij had er in heel korte tijd ook al ruim 8000km mee gereden ![]() Hoezo je kan niet dagelijks heel voordelig (LPG) in een luchtgekoelde oude vw rijden ![]() Leuke foto's. Thanks. Walter |
|
||||
|
||||
![]() Haha!
Ja dat was ik inderdaad, op de terugweg. Verbruik is ongeveer 1:10 geweest, pure gaskilometers. Dat spul is wel wat duurder in Frankrijk (73 cent) en ik kon het alleen aan de snelweg krijgen (90 euro tol in 4 dagen). Één keer panne gehad.. dacht ik. We waren bijna bij een boedhistisch klooster nabij Clermont-Ferrand.. en ineens hield alles op. Geen paniek: kabel nalopen.. blijkt het zoontje van m'n vriendin de stroomschakelaar onder de achterbank geraakt te hebben! Nu staat hij trouwens wél met panne: contactslot doorgefikt. Gelukkig is dat bij deze wagen een STUK makkelijker te fixen dan een ruitenwisserhandle van een Lupo! Jens
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's idd.
Gaaf dat je er helemaal naar Frankrijk bent geweest. Geen last gehad van de steile hellingen? Greets, Sander |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee joh, type 4 motor van 85 pk, power zat! ![]() Zo heel ver was het niet hoor, 1100 km of zo op de terugweg (één dag). Jens
|
||||
|
||||
![]() Niet ver??! Das toch een uurtje of 10 rijden
![]() Vorig jaar zomer trok mijn auto (volvo) het niet de heuvels op. In z'n 3 of 4 de heuvels op.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jens, klopt dat de gas prijzen hoger liggen in Frankrijk. Vorig jaar zijn we ook naar Frankrijk geweest en voordat we weggingen het ik een lijstje geprint van deze site:http://stations.gpl.online.fr/appli/index.php . Is verdomd handig geweest. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jahoor daar is tie weer...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()