![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() mijn vraag is of er mischien manieren zijn om de conditie van je boegie kabels in top vorm te houden met name voor mij die van een 1.8 16v kr
en wat is de weerstand van een nieuw setje koper boegiekabels voor 1.8 16v kr |
#2
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is staat de weerstand op de kabel zelf, Meestal rond de 5K Ohm.
__________________
Your Signature |
#3
|
||||
|
||||
![]() vwforum doet het alweer hoor...
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#4
|
||||
|
||||
![]() Als je ze in de verpakking in de kast laat liggen, blijven ze heel mooi.
Bandenzwart? Bumpercleaner? Conserveren? Niet gebruiken. Maar of je ze ook kunt 'beschermen': denk t niet. Om de zoveel jaar een setje nieuwe kopen? 't blijft een slijtage artikel Boogie Woogie! ![]()
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Invetten tegen uitdroging.
![]() Dit schijnt echt te werken. Het is fantastisch ! L oreal dermo expertise advant, nu ook leverbaar voor boegiekabels |
#6
|
||||
|
||||
![]() t enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je ze insmeert met talkpoeder, zodat ze geen vocht opnemen
daarna miss omwikkelen met een of andere goeie tape om beschadigingen aan de kabels te voorkomen maar of dat nou echt scheelt....voor t geld dat je dr in steekt had je wss ook alweer een nieuwe set kunnen kopen ![]()
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#7
|
||||
|
||||
![]() zorgen dat hij nergens kan doorslaan. heb het wel eens gezien dat er een vonk door de kabel op het motorblok is gesprongen.
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) |
#8
|
|||
|
|||
![]() zuurvrije vasoline
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Sensilube!
![]()
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat je als je het gewoon enigszins vet houd, de slijtage wel zal enigszins zal verminderen
__________________
Your Signature |
#11
|
||||
|
||||
![]() dan zit er niks anders op dan een nieuwe set te bestellen want ik heb begrepen dat een kr motor echt een hekel aan slechte boegiekabels heeft
|
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Elke motor wel hoor. ![]()
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#13
|
||||
|
||||
![]() jah oke maar bij 16v liggen de kabels naast elkaar langs bij veel autos zitten ze niet bij elkaar in de buurt en is de kans op overslaan kleiner toch
en bij 16v toch groter |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat elke cilinder naast elkaar zit. Dus de bougiekabel ook. Dus dit is een beetje onzin he ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() bij v4 dus ook t geval....
zitten nog steeds er 2 naast elkaar he ![]()
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#16
|
||||
|
||||
![]() jah maar ik bedoel dat bij een 16v de kabels echt bijan tegen elkaar aan liggen de langste voor bijna 20 cm
maar ik gooi er dadelijk gewoon nieuwe op weet ik cker dat dat goed is |
#17
|
||||
|
||||
![]() ik bedoel dat de kabels goed in de bevestigingen liggen en niet wat her en der los. wat je soms ziet, dat het 1 bende onder de motorkap is. en dan kunnen ze soms overslag geven en dan kan de isolatie smelten/ stukgaan. dus lijkt me geen onzin!
__________________
volkswagen passat b7 1.6 tdi bmt volkswagen golf mk4 1.6 8V SR comfort line (verkocht) volkswagen polo coupe 1.3i GT G40 genesis (verkocht) volkswagen golf mkll 10 millionen edition 1.6 (rip) |