![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik vraag me af of je een g-lader moet conserveren als ie gereviseerd is en je hem een lange tijd niet gebruikt. ik heb er liggen en die ligt er al 2 jaar. is daar een methode voor?
__________________
bora TDI golf 4 cabrio heiglijn www.vw-speed.nl Voor al uw vervanging- en slijtage onderdelen ook OEM www.delmau-shop.nl |
#2
|
|||
|
|||
![]() Kan je lader gaan oxideren, blijft er weinig van je verdringer over
![]() ![]() Beter is loshalen en in de olie zetten, daarna in natte olielappen wikkelen. Zo blijft ie zeker goed ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() of gewoon in n bak olie leggen, net zo makkelijk, kan er ook weinig mis gaan lijkt mij. Daarna grondig reinigen en klaar
![]()
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#4
|
|||
|
|||
![]() Inspuiten met WD40......dat word ook gebruikt om gasturbines (straalmotoren) te conserveren...dus een G-lader moet ook lukken
|
#5
|
||||
|
||||
![]() wd40 vervliegd toch na bepaalde tijd ??
__________________
VW Derby LS '77 RIP VW Derby GLS '78 |
#6
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het vervliegt deels dat klopt, maar er blijft wel een film achter van dat spul, en das voldoende om te beschermen, zeker als je het geheel ook nog eens in plastic pakt, nadat het ingespoten is .. |
#7
|
||||
|
||||
![]() WD40 wordt ook gebruikt bij motorcrossonderdelen in de opslag
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Kijk, goeie tip, meestal ook wel voor handen
![]()
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |