![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer even aan het ruimen geweest...
Condensator. Merk "B52". Heeft zeker een half jaar ![]() Vraagprijs 20 euro ![]() 14" cabriolet velgen. 4 stuks, 4 x 100, ET waarde geen idee. Hebben allemaal wel "iets" lichte stoeprandschade. Echter is 1 velg zeer beschadigd, en zou eigenlijk vervangen moeten worden. Wielen zijn al ontlakt, dus kunnen zo gepolijst worden. Dit zijn de wielen die ik van Ruud overgenomen heb. Zou er zelf een 4e wiel bijzoeken, echter heb ik geen auto waar ik de wielen onder zou willen, en liggen ze ook nog erg in de weg... in de bingo ermee dus. Vraagprijs 75 euro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Cabby Last edited by Christiaan : 08-06-2006 at 20:59. |
|
||||
|
||||
![]() waar woon je?
|
|
||||
|
||||
![]() heb je die condensator nog liggen?
hoeveel farad is ie? stuur me dr maar effe n PB-tje over, bedankt alvast chris edit. ik heb t al opgezocht tis als t goed is 1,5f stuur me over PB maar effe je gegevens, dan maak ik t geld gelijk over
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 17-05-2006 at 00:20. |
|
||||
|
||||
![]() Condensator al verkocht? Anders wil ik hem wel hebben!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jep, christiaan heeft t geld iig al een tijdje binnen, k moet alleen effe een dag vinden dat ik langs kan gaan om m op te halen ![]() treinen zuigt! ![]()