![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
ik heb me een setje wielen gekocht voor 7,5 en achter 9x16 nu ligt er voor 205/50/16 op maar die vliegen eraf...... was aan het denken voor 195/45/16 of zo maar voor achter kan ik op die 9j een smallere band nemen als die 215er..... |
|
||||
|
||||
![]() ik heb thuis een plaatje op m'n pc met een 175 bandje om 9J dus smaller als 215 gaat zeker! maar ik zou niet veel smaller als 195 gaan..
verder is je vraag nogal onduidelijk.. hoop dat ik je goed begrepen heb..
|
||||
|
||||
![]() 175 op een 9J ? Dat gaat ook nergens over.
Ik zou 195/40 voorop gooien en 215/40 achterop (215/35 kan ook als je platter wil). |
|
||||
|
||||
![]() 205/40 is ook een optie achter...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar staat wel dik! (overigens zou ik het zelf niet willen)
|
|||
|
|||
![]() welke merken hebben die 205/40 en 195/40 banden voor een normale prijs......?????
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat bedoel je met vliegen eraf?? die haal je er gewoon af of lopen ze van de velg af???
|
|
||||
|
||||
![]() Haalt ie eraf lijkt mij ... als 205 van een 7,5" velg afloopt doe je toch echt iets fout
![]() |
|
|||
|
|||
![]() die banden zijn er al af heb er nu 195/45/16 op gegooid.... de banden waren echt te hoog maar het past nog niet.... eerst maar eens kastjes rollen....
|