![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zet hier voor een vriend van me een zwart lederen corrie interieur te koop
k had t eerst zelf willen kopen voor de jetta... maarja, dat verhaal is bekend... dr zitten geen gaten of scheuren in, t ziet dr gewoon nog netjes uit de deurpanelen zitten dr ook bij en zijn in dezelfde goede staat vrpr voor t geheel is €700,-
|
||||
|
||||
![]() de voorstoelen en de achterbank zijn iig tot morgenavond gereserveerd voor kamran
hij heeft naar eigen zeggen nix aan de deur- en achterpanelen. deze mogen dus los verkocht worden dat maakt voor hem de prijs wat aantrekkelijker, en maakt iemand anders miss weer gelukkig dus: wie zoekt nog nette zwart lederen panelen van een corrado?
|
||||
|
||||
![]() k ben net zelf effe gaan kijken voor t interieur...
de voorstoelen zijn van een golf of jetta, tenminste, ze klappen niet naar voren omdat de hoofdsteunen tegen de hemel aankomen... dus k ga dr vanuit dat ze dan van golf of jetta zijn de achterbank ... k weet niet waar die vandaan komt... hij heeft wel de geïntegreerde armsteun in t midden, maar niet de in de achterbank geïntegreerde hoofdsteunen, maar gewoon de steuen als bij een golf of jetta achterbank... en omdat ik t leer wel erg versleten loszakkig om de achterbank vond zitten heb ik dat ook maar effe nagekeken... blijkt dat t gewoon dr overheen geplakt is, en aan de achterkant zie je nog t oude stoffe overtrekje zitten... k denk dat t zaakje niet meer voor die prijs weg gaat, ik sta dr iig niet meer voor in... voor mij mag t topic dus dicht, hij zoekt t zich zelf maar uit hoe ie de handel verkoopt... dalijk krijg ik de sores dr mee
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 03-06-2006 at 15:50. |