![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat ik binnenkort op school maar een tankje ga fabriceren met een luchtfiltertje erop waar m`n olie in kan die uit de ontluchting ontsnapt...
maar...wat voor slangen kan ik daarvoor gebruiken? heb een keer gelezen dat je niet zomaar slangen kan gebruiken, omdat niet elke slang tegen oliedampen kan? welke slangen gebruik jij? ![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#2
|
||||
|
||||
![]() Rubberuh
|
#3
|
||||
|
||||
![]() dat snap ik Gert....alleen las ik iets over gevulkaniseerd rubber....en dat was niet gewoon rubber als de benzineleidingen....
deze kunnen samentrekken door de oliedampen? ik weet `t niet...
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#4
|
|||
|
|||
![]() Dan knip je op de sloop eentje van de stuurbekrachtiging af. knippe knippe
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ontluchtingsslang is een stuk steviger dan benzine en waterslang. En het is een ander soort rubber. Heb het wel es verkocht op me werk d8 ik ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als jij dan effe wat voor reneetje regeld, ken ie ook weer verder bouwen ![]()
__________________
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Brandstofslang is vrij sterk, gezien het tegen een aantal bar moet kunnen zonder op te zwellen, niet zomaar mag scheuren, brandvertragend moet zijn enz enz. Alleen punt 2 is, de diameter is te klein voor de carterontluchting ![]() Ik zou gewoon een originele aanpassen ![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |