![]() |
|
||||
|
||||
![]() Door een rare speling van het lot
![]() In het kort...................sloper bleek niet koosjer te zijn en gaf een niet geldige vrijwaring af...............werd met drank op gepakt in de golf.....................bleek dus officieel niet van hem te zijn..........................Golf stond drie weken op het politie bureau zonder bericht naar mij.....................kreeg ik afgelopen vrijdag een prent in de bus omdat ik mijn auto niet had verzekerd ![]() Kortom na betaling van de boete heb ik de Golf weer opgehaald..............En moet ik hem weer te koop zetten omdat ik geen plek voor de auto heb....................Oh ja het geld van de auto moest ik terug betalen toen ik de Golf weer ophaalde....................had iets te maken met justitie ![]() ![]() Last edited by Dasher : 11-06-2006 at 21:37. |
|
||||
|
||||
![]() Het kenteken is SZ-18-BV dus kun je op RDW.nl alle gegevens opzoeken voor apk enz.
Km-stand is 282.000 Er zit een 1992 er interieur in, 14 inch Golf III velgen met goede banden, nieuwe Varta accu en recent heeft tie nog een grote beurt gehad. Heeft aan de bestuurders kant een deuk in het achterpaneel en de deur heeft ook een kusje gehad......................verder zitten er wat krassen op...... ![]() Vraagprijs is € 300,- ..................en hij wordt overgeschreven in mijn bijzijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De golf is eventueel ook in onderdelen te koop.
Dus als je een bepaald onderdeel zoekt, mag je je ook melden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weekend upje
|
|
||||
|
||||
![]() € 200,- mag die weg