![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat ik mij nu al een tijdje afvraag en niet kon vinden hier op het forum, is er nu werkelijk verschil met een K&N filter vergeleken met wat goedkopere luchtfilters en is dit verschil merkbaar?
|
||||
|
||||
![]() kwaliteit
![]()
|
||||
|
||||
![]() hoe zit het dan met de kwaliteit van een luchtfilter voor een standaard luchtfilter van een 1500 carburateur motor. heb er laatst 1 gekocht bij een automaterialen zaak voor 11,95. heb namelijk het idee dat me motor met dit warme weer te weinig lucht krijg.
|
||||
|
||||
![]() waarschijnlijk te weinig koude lucht oftewel in deze omstandigheden een veel te warme lucht. in koude lucht zit meer zuurstof.
|
||||
|
||||
![]() hoe zit het dan met de kwaliteit van een luchtfilter voor een standaard luchtfilter van een 1500 carburateur motor. heb er laatst 1 gekocht bij een automaterialen zaak voor 11,95. heb namelijk het idee dat me motor met dit warme weer te weinig lucht krijg.
PS. ik realiseer me nu dat ik dit net zo goed in mijn andere topic kunnen zetten, mijn excuses daarvoor
|
||||
|
||||
![]() geeft niet, kwalitatief... tja als je een K&N vergelijkt met een autostijl ding dan zal die van autostijl al uit elkaar vallen als je er naar kijkt bij wijze van spreken. Ook zijn er denk ik zeer grote verschillen met de hoeveelheid lucht die ze doorlaten gok ik. Brezan levert volgens mij meestal Fram en VW Dealers ook en dat zijn kwalitatief goede filters.