![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb voor in mijn Golf II 1x het onderstaande logo voor in mijn zijscherm, wie heeft er een tweede voor mij?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kom op. Ruim die schuur, zolder en planken op! Er moet toch nog wel érgens zo'n mooi embleempje voor mij te vinden zijn.....
M'n BBS velgen zijn bijna af, de grill met rode bies komt eerdaags binnen, nu alleen nog zo'n k@#$%!re Wolfsburg Edition logo. Huppakee, uit die stoel met je luie reet en gun mij dat schermlogo ![]() Last edited by GolfII : 13-07-2006 at 10:05. |
|
||||
|
||||
![]() Kom kom, niet zo hannesen. Het is dan wel vrijdag en je hebt bijna weekend maar kom op hoor, even de schouders er onder en zet hier een bericht neer met de mededeling dat je zo'n WOB-Edit.-logo voor me hebt!
|
|
||||
|
||||
![]() wat wil je ervoor uitgeven?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geld wolf!!!!!! geef die jongen dat embleempje ![]() JA Ja ik weet het ,niet meer te koop,zeldzaam,bla bla bla FUCK IT!! "Sinds dat Raider twix is geworden is een oude Raider ook niet opeens 2x zoveel waard." |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eigenlijk zo min mogelijk....zeg maar gewoon wat/hoeveel je er voor wil hebben. Tenzij je een collecte-achtige gulle gift wil doen, daar sta ik altijd voor open ![]() Quote:
Thanks ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk even op Ebay.de
Staan de wereld van die logo's op ook deurpins, grillelogo's enz enz............voor weinig dineros ![]() http://fahrzeugteile.search.ebay.de...QQs acatZ14761 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar ze smaken nog net zo ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb er wel 1 liggen ........20 euries
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Sorry volkswien, dat vind ik écht te duur maar toch bedankt voor je aanbod. |
|
|||
|
|||
![]() ha ha ha
wou ff de reactie horen voor 5 euro ex verzend kosten heb je er 1 |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er ook nog 2 nodig, Iemand toevallig ook nog wat over?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En wat als ik ja had gezegd op die 20 é's.....? ![]() Hoe hoog zijn de verzendkosten? |
|
|||
|
|||
![]() verzend kosten zijn iets van 2 euro of zo kan in een zakkie
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toppie, verkocht! ![]() PM je tel. ff, dan bel ik je om het even rond te maken. Dit moet dan wel uiterlijk morgen want ma.ochtend ga ik op vakantie. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beterr, embleem is in the pocket. Bedankt volkswien! Hier kan verders een slotje op ![]() |