![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij deze zet ik een setje chrome klinken te koop die kunnen worden overgebouwd naar golf 1... deze zijn zonder sleutel dus geeft nog een clean zicht en ze zijn in vrij propere staat, enkel even met polisch derover en ze blinken prima ook zijn ze origineel VW dus geen namaak. deze mogen weg voor 70€ en kunnen worden verzonden.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() and up...
|
|
||||
|
||||
![]() op aanraden van arnaud effe klinkjes checken
wat moet hieraan gebeuren om ze passend te maken op de achterdeuren van een MK2? enne, heb je miss ook nog eenzelfde setje liggen MET slot?
|
||||
|
||||
![]() Ik voel me vrij om te antwoorden
![]() Om ze passend te krijgen hoeft er niks te gebeuren, wil je ze werkend krijgen moet je mechanieken ombouwen, als je wat handig bent en een Dremel hebt is dit geen probleem. Ik heb in mijn mailbox een complete link met foto's voor je, dan stuur ik je die vrijdag even want ga nu pitten. Maar dat ombouwen is goed te doen dus! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok, thx dan wacht ik je linkje wel effe af voor ik beslis
|
|||
|
|||
![]() zoals onze vriend arnaud al zegt
![]() ps. heb enkel dees setje liggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben niet zo'n kit en lijm fan, weet niet of dat zo goed gaat houden nouja, k zie t wel, eerst maar eens die gebruiksaanwijzing voor thuisfabricatie avn arnaud afwachten heb iig ook al een zelfde setje gevonden met sloten, vrpr 50 euro alles bij mekaar ben ik dan goedkoper uit met deze vier dan met een losse porsche klink met inscriptie ![]() we zien t wel
|
|||
|
|||
![]() normaal ben ik ook niet echt ne fan van plakken... maar als je een goed setje aanschaft voor dees werk kan het echt geen kwaad het word echt been hard, mijn klinken staan er nu al 2 jaar op en werken nog steeds prima. zoals je zegt gaat het je goedkoper uitkomen dan porsche klinken en ik weet niet dat de overbouw even makelijk zal verlopen, je bekijkt maar...
|
|
|||
|
|||
![]() and up...
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() heej
van de week maar effe de knoop doorgehakt komen bij mij 100% zeker geen aparte klinken op deze week weer twee auto's opengebroken in de straat, en je zult zien, dat de eerste week dat de mijne de straat op gaat aan de beurt is wens iig succes met de verkoop, maar t gaat niet meer naar mij toe
|
|||
|
|||
![]() geen probleem, bij deze up
Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() topic mag dicht, klinken zijn verkocht