![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop/ Te ruil :
Golf 10 Milionen uitvoering Auto is GEHEEL ORIGINEEL !!! velgen in GOEDE staat met bijna nieuwe banden. Apk tot 27 JUNI 2007 km 180900 Bj 13 jan 1989 1.8 injectie motor 90 PK Hij ziet er erg goed uit voor zijn leeftijd. originele 10 milionen blauwe interieur met kuipstoelen buitenspiegel met dode hoek in hoogte verstelbare bestuurdersstoel. smoke rode achterlichten. zonnenscherm met make up lichtje auto heb ik sinds 3-4 weken nu, maar omdat ik veel km's maak ben ik echt op zoek naar een DIESEL. minpunten aan de auto zijn tempsensor moet vervangen worden en er moet een nieuw tapijt in omdat ik de vorige heb weggegooid omdat iie ontzettend stonk, op de deuren paar roestplekken maar geen apk afkeur. Eventueel Te ruil voor een nette Golf II 1.6 (T)D van het bj 89/90 paar fotos hier was die nog vies, maar hij glimt nu weer weiig tot GEEN deuken. ![]() ![]() ![]() ![]() geinteresseerden gelieve te mailen naar mondragoncantona@hotmail.com auto is te bezichtigen in SOEST ( utrecht ) of in leusden na 1800 bij PON ( waar ik werk ) Vraagprijs: 1100,- ( is een vraagprijs he ) zoals ik al aangaf eventueel te ruil met een leuke Golf diesel. |
|
||||
|
||||
![]() Wat is dat logotje rechtonderin op je tellerbak? Met dat gele lampje?
Is toch geen ABS of wel? |
|
||||
|
||||
![]() zo te zien iets van de katalysator, in ieder geval iets met uitlaatgassen.
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij gewoon motorstorings lampje
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij ook.. vriend van me had dat lampje ook in zijn golf tour (zelfde motor). ging branden als de motor in noodloop ging.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ge mee met deze antwoord het is idd een motorstoringslampje. het int is eruit om schoongemaakt te worden oko de a,b,c stijlen enzo zijn eruit om schoongemaakt te worden. |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() En nog maar een trap Omhoog
|
|
|||
|
|||
![]() UP
Vraagprijs 1000,- Met velgen ZOnder Velgen 900,- |
|
|||
|
|||
![]() UPPIIEEEEEE
auto heeft nu tapijt erin liggen ![]() en de temp sensor is gemaakt alles werkt naar behoren. en prijs is nu 900,- EURO met velgen |
|
|||
|
|||
![]() 900 euro of een goed bod mensen
|
|
|||
|
|||
![]() T.E.A.B mag die weg omdat ik een Golf gti op het oog heb.
|
|
|||
|
|||
![]() mondy je wil zeker niet ruilen?
en pb me wat je laagste bod is bvd thanks
|
|||
|
|||
![]() mag op slot de auto wordt/is ingeruild