![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alles verkocht!
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 12-10-2006 at 11:56. |
|
||||
|
||||
![]() Sebrings..voor 200 euro? waar op te halen?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sorry voor off topic, en dit is niet als kritiek bedoeld op de prijs is een prijs rond de 200 euro normaal voor sebrings?
|
||||
|
||||
![]() met 4 knappe 175-55-15 valt de prijs wel mee toch imho? niet spotgoedkoop, maar dat is aan de koper natuurlijk...
|
||||
|
||||
![]() Kijk maar eens rond wat ze voor een setje losse Sebrings vragen en 4 vrijwel nieuwe banden in deze maat. Ik denk dat deze prijs reeel is.
|
||||
|
||||
![]() Heb je er een foto van met de nieuwe banden eromheen? Heb misschien wel intresse
![]()
|
||||
|
||||
![]() Met de nieuwe banden eromheen heb ik alleen de foto's dat ze onder mijn auto zitten (zie links in 1e post). Nieuwe foto's kan ik komende zaterdag wel voor je maken als je wilt.
|
||||
|
||||
![]() ![]() De ATS'jes liggen er nog (zijn niet weggelopen tijdens mijn 3,5 week afwezigheid).
|
||||
|
||||
![]() Foto ? Ze zijn dus geparelstraald dus ik neem aan dat er dan geen corrosie etc opzit ? Voor de rest in goeie staat ? Dus niet krom, veel stoeprandschade etc.
|
|
||||
|
||||
![]() ja, van die ATS wil ik ook wel is fotoke zien, is da met rubber??
greetz Ronald |
|
||||
|
||||
![]() Zitten geen banden meer omheen.
Ik heb helaas geen foto van alle 4 de velgen, maar zal vandaag of morgen even een foto plaatsen van 1 v/d velgen, de andere velgen zijn in gelijke staat.
|
||||
|
||||
![]() Hier de 2 foto's die ik er van heb:
![]() ![]() Er is al een keer aan een klein stukje een begin gemaakt met polijsten zoals je kunt zien. Ik heb inmiddels al iemand die een 1e optie op de velgen heeft, even afwachten wat die doet.
|
||||
|
||||
![]() Toevallig naafkapjes liggen voor Sebring velgen??
|
|
||||
|
||||
![]() Toevallig niet Mike.
![]() Al op Ebay (Dld) gekeken? P.S. Wat is er met je website gebeurd?? ![]()
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 10-10-2006 at 12:28. |
|
||||
|
||||
![]() Nog niet ga ik gelijk doen,
Website is off-line, zoals je misschien al in de wandelgangen hebt vernomen ben ik gestopt ![]() Groet Mike |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jurgen Santana heeft nog naafkapjes liggen. Ik weet alleen niet of die ze kwijt wil.
|
||||
|
||||
![]() Beide setjes zijn nu verkocht. Slotje graag!