![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ff marktplaats tippen dat zoiets niet echt tof is...
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dat is idd lekker.. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() HET VOORHANDEN HEBBEN VAN DEZE LOPERS IS NIET STRAFBAAR, ONGEOORLOOFD GEBRUIK UITERAARD WEL. !!! Die spoort niet,wat een gek. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net of iemand zoiets zou kopen om in de kast te leggen..
|
|
|||
|
|||
![]() Ja dat is zeker lekker.
|
||||
|
||||
![]() Hoe kan dit nou legaal zijn, dat snap ik niet?!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja dit is Nederland hè, snap soms (steeds vaker) geen hol van dit land.... |
|
||||
|
||||
![]() nee inderdaad, dit soort dingen gaan echt nergens meer over..
|
||||
|
||||
![]() zouden 't ook wel echt van die lopers zijn? ik geloof niet dat ze die kunnen maken zodat ze op zo veel verschillende merken en modellen passen
denk dat dit een of andere grapjas is die simpele sleutels voor 180 euro 't stuk verkoopt, en zo snel rijk wil worden want zeg nou zelf, je koopt zo'n ding, je wil d'r een auto mee jatten, hij gaat niet open... dan ga je toch niet naar de politie om die gast aan te geven zeker??? uhm, ja hallo, ikke, uhm... ikke wilde net die golf daarachter uhm... vorderen, met deze uhm, loper, maar hij gaat niet open... nou wil ik de verkoper van die dingen aangeven, omdat ik er niet alle auto's mee open krijg... ![]()
|
|||
|
|||
![]() idd breadfan... ik denk ook dat het fake is.. woont er niemand daar in de buurt die ff quasi geinteresseerd kan gaan kijken en testen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() best simpel, geowon mailen dat je interesse hebt en wel langskomt om de sleutel op te halen en je hem wel meteen wil testen op je vw van voor 2001, kun je zien hoe ze reageren...
|
||||
|
||||
![]() wil de reactie wel es horen, die gast zal dat zeker neit willen!
|
|
||||
|
||||
![]() Opknopen die gast...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jezus wat is iedereen weer naïef zeg ..
Zolang er sloten bestaan bestaan er ook lopers en die worden ook verkocht . Vroeger lukte het met een schaar . |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Of een kurkentrekker ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of met de sleutel van een andere vw... ik heb 2 auto's 1 sleutel voor de deuren.. oftewel niks erin, niks eruit ![]()