![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik was weleens benieuwd of er ook iemand hier een jetta1 GLI heeft? Mijn broer heeft er 2 gehad maar heb er daarna nooit eentje weer gezien helaas heb ik er zo geen foto meer van en ik weet dat ze vrij uniek zijn.Ben benieuwd met fotos graag
![]()
|
|||
|
|||
![]() Anderhalf jaar geleden nog eentje gehad orginele nederlander doorverkocht aan iemand van MIVW en deze heeft hem weer verkocht uit iemand uit het zuiden en deze had er meerdere
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je hier fotos van van de jetta
|
|||
|
|||
![]() Ben er mee naar Pon meeting geweest en bij MIVW(mark) en op sommige vw site's staat die op de foto maar zou niet meer weten bij wie? Het kenteken begon met JJ zilver grijs.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ken persoonlijk iemand die zich pas geleden zo een GLI (4 drs. zilver metallic) met de DX motor van januari `83 heeft gekocht, ik geloof dat hij hem ergens in Noord-Holland had gekocht, in Duitsland schijnen Jetta´s met de 112 PK DX motor overigens nooit te zijn verkocht (alleen 110PK EG).
|
|
||||
|
||||
![]() vwmk1maniac Hier op forum heeft er ook een een GLI
hij is bezig met een witte jetta 1 met een 16v en carbs. Die GLI Is geloof ik niet in top staat maar ik zal hem eens vragen of ie een foto post. |
|
||||
|
||||
![]() Niet meer met een jetta1 gli en fotos
![]()
|
||||
|
||||
![]() Beetje googelen:
http://www.vwvortex.com/artman/publ...nter_1718.shtml http://www.geocities.com/sidv66/jettabling.jpg http://www.imagestation.com/picture...13/f750048d.jpg [url]
Your Signature Last edited by vw dennis : 10-09-2006 at 19:57. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
apart wagentje, niet slecht!
|
||||
|
||||
![]() Ik bedoel natuurlijk nederlandse gli in het buitenland zijn ze zat te vinden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Oww okee, kon het niet echt uit de tekst opmaken
![]()
|
||||
|
||||
![]() m'n buurjongen heeft een jetta 1 gli (grijs) en een witte met 16v met carbs.
gr. nick |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar wacht je nog op, upload een paar foto's voor ons ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar zat ik nu op te wachten ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb het m gister gezegd dat hij ff foto's erop moet zetten, hij is meestal druk en ik weet niet hoe ik hier foto's op moet zetten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() een TX ook ok?
![]() ![]() anders een voorbeeld van wat jij zoek? |
|
|||
|
|||
![]() Grappig, die laatste staat nu bij mij voor de deur.
Bijna een jaar in bezit nu, rijdt nog altijd prima ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is em! Had ik geweten dat je toen die auto ging verkopen had ik nooit die Pirelli Golf gekocht ![]()
|
|||
|
|||
![]() Was en lekker karretje en het motortje liep best!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij heeft een beetje blikschade, maar de auto was al niet in goede staat (door de vorige eigenaar bekrast en de lak laat los). Hij is van plan om deze helemaal weer in top staat te restaureren. op dit moment is hij geschorst. is trouwens een origineel nl: JY-**-PP |