![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zit met een probleem bij de montage van mijn remmen en velgen op mijn golf I.
Ik ga rijden met HTN KS design wielen, vanvoor in 8 breed, et 12. Aan deze velgen is standaard een vaste spoorverbreder gezet van 20mm (bh20 dus volgens de site) http://www.htn-felgen.de/shop/ Nu passen deze net over mijn 16V klauwen (256mm corrado), maar de boutjes (zijn 3-delige velgen) raken de klauwen. Zijn er mensen die met ongeveer dezelfde ET's rijden en hetzelfde probleem gehad hebben Nu kan ik wel wat prutsen en de klauwen wat bijvijlen, alsook de boutjes... Nu vroeg ik me af, of dat met adaptors en 280mm G60 remmen hetzelfde probleem zou zijn. Ik denk wel dat de klauwen hetzelfde zullen uitkomen, maar je weet nooit dat deze door hun positie wat dieper komen wie geeft me antwoord, alle hulp welkom |
|
||||
|
||||
![]() G60 remmen passen alleen bij velgen van 15 inch of groter....wat heb je nu?
De klauwen zullen niet verder naar binnen vallen dan 16V klauwen....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zit met 8x15 duim, et 12 ok, dat ze niet "dieper" zouden komen, had ik wel gedacht, maar zouden ze verder naar buiten komen? het zal dus wel wat knipwerk worden dus ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik had bij mijn golf1 met g60 remmen, en et30 velgen, ook dat de klauw tegen de schroefjes liep.
Beetje van de schroefjes en klauw afgehaald. |
|
||||
|
||||
![]() De remklauwen zijn hetzelfde...de velgen zullen niet verder naar buiten komen door andere klauwen, alleen door er een spoorverbreder tussen te zetten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, zal niets anders opzitten he, maar wilde toch wel zeker weten of de G60 klauwen (die ik nog niet in men bezit heb) niet verder uitkomen ![]() |