![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://cgi.ebay.de/Sehr-schoener-VW...1QQcmdZViewItem
Dat rode interieur, geschmackssache, maar het heeft wat.....
|
||||
|
||||
![]() Big pimpin' dat rode interieur
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me geen gek aanbod. Als je hem voor €399,- overneemt doet hij er ook nog 4 chroom deurgrepen bij! Vind het rode interieur persoonlijk prachtig, trouwens!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als de carrosrie nog enigzins gaaf is (dus geen laswerk nodig, e.d.) dan is het gewoon niet duur. Zeker niet met die chromen klinken erbij! En dat rood, tja, vind het wel grappig, eigenlijk!
|
|
||||
|
||||
![]() Dat rood is echt Uber
gaat niemand bieden / m halen???? |
|
|||
|
|||
![]() Vind het wel cool!
|
||||
|
||||
![]() Op zich wel intresse, maar heb ook al 2 auto's, en zie op tegen de import van zoiets...
|
|
||||
|
||||
![]() Kan een slotje op
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey kerel, heb jij die gekocht? Gratuliere!
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciflapstaart
leuke aankoop. ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep, maar in eerste instantie gaan we hem halen voor een collega van me.. Hou jullie wel op de hoogte ![]() Bedankt voor t linkie trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen dank! Ik had die link alleen maar even "gepikt" ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon zelf houden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch wel een slotje met een chromen deurklink zeker? ![]() Leuke stufenheck hoor! Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Zow, zag dat er nog geen slotje op zat alhoewel de link niet meer werkt..
![]() Maar uiteindelijk is deze jetta toch van mij ![]() Het gaat hierbij om een 81er met JB blokkie en een schakelbakkie... Dingetje heeft nu iets meer als 91000km gelopen. ![]() Dit is nog de foto van Ebay....met die "prachitge" grille ![]() ![]() Afgelopen zaterdag er maar eens flink wat werk,verf, commandant en was in gestopt, met een beetje hulp van een kameraad was het gezellig op de oprit! ![]() Mandarinorange en Lemongelb! Supercombinatie ![]() Resultaat mocht er wezen er kwam zowaar een witte auto onder vandaan ![]() ![]() Gelijk ook ff chromen audi binnengrepen en een sportstuurtje erin gezet. ![]() ![]() ![]() Verdere plannen zijn plattere bandjes en iets omlaag.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ding lijkt wel nieuw,.... maar met 91 op de teller issie dat eigenlijk ook
|
||||
|
||||
![]() Gefeli Arjan
![]() Veel poetswerk op gehad dus? ![]() Ziet er mooi uit hoor ![]() Maak maar ff een paar mooie foto's voor de site ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de foto lijkt het wel wat, in werkelijkheid zitten er wel wat plekken op en aan, o.a. een niet heel mooi herstelde achterschade...interieur daarintegen ziet er idd super uit. Quote:
Komt goed! |