![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier volgt de link naar een site over de produktie van de Golf 1:
http://www.passiongolfgti.com/artic...?id_article=104 veel foto´s staan er, maar er is één groot nadeel, alle tekst erbij is in de franse taal, voor iemand die deze taal niet kent, zoals ik, rest helaas alleen maar plaatjes kijken..... ![]() Tip: foto´s die je van die site zou hebben gedownload liever niet hier plaatsen, er zou waarschijnlijk copyright op zijn van VW op die foto´s heb ik op het forum van de Golf 1-IG gelezen, de makers van die franse site zijn dus hoogstwaarschijnlijk strafbaar, door foto´s van die site hier te plaatsen, zou het volksforum misschien door in de problemen kunnen komen.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 14-10-2006 at 13:31. |
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig krijgen ze allemaal de goeie kleur
![]() [I M G] Mooie marsrode Golfjes @ 14H58 ![]() Last edited by Lieuwe : 14-10-2006 at 11:10. |
|
|||
|
|||
![]() Ja, Robby heeft goed werk afgeleverd.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Daar staan wel een paar golfjes!
Leuk om te zien! Edit : maar ff verwijderd, geen zin aan een schadeclaim aan mn broek ![]() Last edited by Edrik : 14-10-2006 at 11:07. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie site!
Stond daar aan de ingang van de fabriek nou net Petrus? ![]() Bij mij doen twee foto's 't niet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() iemand een idee wat dit voor een bad is? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zwembad? Denk dat het een soort zuur is om de auto klaar te maken voor het spuiten... EDIT: elektrolyt-bad dus. Ik heb daar ooit eens iets over gelezen dat het tegen het ontstaan van spanningscorrosie wordt gebruikt. Had iets met edele en minder edele metalen te maken geloof ik.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 14-10-2006 at 18:51. |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij heb ik mijn golf 1 gespot op de laatste foto
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Pedaalemmer en Breadfan83: ik heb de aanvang van deze topic nog even aangepast, lees dat s.v.p. nog even, het is idd. een beetje laat, het is mijn schuld, ik had dat veel eerder erbij moeten schrijven, maar doe die foto(´s) van dat zuurbad voor alle zekerheid maar liever verwijderen, is toch beter.....
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 14-10-2006 at 13:39. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij deze. Het staat toch al allemaal bij iemand op de PC. ![]()
|
||||
|
||||
![]() erg leuk alleen jammer idd frans anders had ik het kunnen door lezen...
|
|
||||
|
||||
![]() Er zat een right click beveiliging in, wie dus tekst en foto's wilt, heb eff de code aangepast
![]() http://perso.orange.fr/loupradel/bert/lrrp/test2.html ps: foto's staan niet op mijn ruimte, dus ik maak mij niet schuldig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een folder waar dit ook allemaal beschreven staat, en met deze foto's
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Verkopen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() de fabriek is overigens geen steek veranderd ziet erallemaal nog hetzelfde uit
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb de folder hier in het nederlands heet report 9
zo wordt een auto gebouwd is een publicatie van de afdeling public relations van de volkswagen fabriek ag wolfsburg januari 1973 |
|
||||
|
||||
![]() is die folder te scannen????
|
|
||||
|
||||
![]() heb hem een pm gezonden, maar heeft nog niet geantwoord, zou ook wel es die scan willen lezen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ga wel even proberen een scan te maken ? heb nog wel meer spul liggen folders/accessories van de golf 1 zal er wel even tijd voor moeten maken
|
|
||||
|
||||
![]() thanks!
|