![]() |
|
||||
|
||||
![]() kom elke morgen in ede een polo 1 in de kleur grijs primer tegen. iemand van hier
|
|
||||
|
||||
![]() zijn er dan meer van die idioten die em net zoals mij Primer grijs hebben ..
![]() ![]() btw .. ik rijdt in de omstreken van Heerenveen... ik ben het dus niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was 't deze misschien ?
![]() Onderschrift : "Uw voertuig is bij deze geconfisceerd" ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stoer ding! Toch es opletten dus! Kom elke dag in 'it Fean', maar nog niet gespot. Welke regio? Ik zit elke dag in de buurt van H'veen zuid / Thialf.
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by sjampoo : 18-10-2006 at 08:39. |
|
||||
|
||||
![]() ik zit ook elke dag in 't fean! zowel bauke als beetlefreak daar nog nooit gespot. wat is jouw daily b'freak?!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als dat niet Marcel86c is,. dan vreet ik m'n schoen op.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sjampoo zijn schoen: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, die is het niet, ik zie hem ook veel in Wageningen en Ede en omstreken rijden, en ongeveer zelfde kleurtje als de jouwe.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
17 sept in Assen gemaakt niet? O zo simpel en cheap, maar wel vet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
't is maar wat je simpel en cheap noemt.. 1975'er Polo 1 op de weg houden.. dat is bijna geen uitdaging meer, dat is waanzin ![]() BTW: @ Limo rijdert: Ligt het gebakje tegenwoordig plat op z'n zuignap, en is ie egaal primer grijs, terwijl ie tot voorkort nog hoog op z'n poten stond, in de kleur stelling ' toverbal ' ? Ach,. ik vreet m'n schoenen toch niet op. Ik heb gewoon gelijk ![]() ![]()
Last edited by sjampoo : 18-10-2006 at 16:29. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb er op Assen een tijdje bij staan kijken. Cheap meer in de zin van lakwerk. Gewoon lekker grof ![]() ![]() Alleen had de achterbumper er wel af gemogen toen hij gerold/verft werd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lekker belangrijk ![]() achterkant moet er toch nog uit (in ![]() En ja, ik rij elke dag met een 75er Polo 1 van Ede naar Veenendaal. Het is momenteel mijn daily, aangezien mijn Polo 2 cp is kort gereden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was jouw polo? Vette bak! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja klopt kom jij uit ede? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha.. Ik weet wat voor verf het is,. en waarom het zulksch een grove afwerking heeft.. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() onderdeeltjes worden steeds lastiger tevinden ..plaatwerk is al helemaal een onbegonnen zaak bijna.
desalnietteweinig.. wordt die van mij na de winter gewoon weer orgineel Brons-kleurig* die van mij te spotten @ gorredijk, heerenveen, drachten en Akkrum .. ![]()
|
|||
|
|||
![]() marcel heeft altijd leuke dingen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmm ik vind dit wel meevallen, op ebay is redelijk wat plaatwerk te krijgen, en veel technische delen kun je van latere modellen afhalen.. ook het chroomwerk en de typische delen van die modellen zijn wel te krijgen, wel tegen een minder leuke prijs....
|
||||
|
||||
![]() beter duur, dan niet te koop,..
maar wat er tegenwoordig voor een chromen hoekje rond de grill wordt neergeteld.. Daar wordt je niet vrolijk van.. Tenzij je d'r wat hebt liggen ![]()
|