![]() |
|
||||
|
||||
![]() De startmotor van mijn automaatje vertoonde de laatste tijd wat kuren. Vanavond 1 uur bezig geweest om dat ding te demonteren, degene die dit systeem heeft bedacht mogen ze ophangen van mij wat een schijt constructie.
Ik had een nieuwe besteld maar deze bleek nog de verkeerde te zijn ook, helemaal klote dus nu zit ik een paar dagen zonder mn daily. Maandag ga ik ermee naar duitsland als het nog goedkomt natuurlijk.
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 18-10-2006 at 22:12. |
|
||||
|
||||
![]() Geen stress.
Jammer 't een automaat is: aanlopen = geen optie.
|
|
||||
|
||||
![]() Nou, na 2 dagen in de golf van mijn zus te hebben gebold heb ik nu de juiste starter dus vanmiddag er even opbouwen.
|
||||
|
||||
![]() Kijk: Stess en frustratie al weer een beetje gezakt?
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() relaxxxxxxxxxxxx
![]() denk je dat ze nadenken hoe iemand een startmotor weg moet halen als het stuk is nou ik weet wel zeker van NIET!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, zit inderdaad op een ongelovelijke k...manier bij een automaat....
Ik loop er ook altijd onwijs mee te klooten... Bij een handgeschakelde bak ligt -ie er met 2 minuten naast, bij een automaat ben je maar zo een halfuur bezig.
|
||||
|
||||
![]() ....ik heb ze trouwens gewoon liggen....