![]() |
|
||||
|
||||
![]() beste vw vrienden,
ik ben al een tijdje op zoek naar een beschermhoes voor over de neus van m'n mk1 golffie. nu heb in duitsland een bedrijf gevonden die ze voor een mk3 aanbied voor 169 euro, zij komen in augustus met een versie voor type 1 golf. weet er iemand waar ik in nederland zo'n hoes kan krijgen voor golf 1????? het bedrijf in duitsland is te vinden op: http://www.goingfast.de cheerio maarten aka bobby-digital |
|
||||
|
||||
![]() zo,n ding bedoel je maarten???
|
|||
|
|||
![]() Heet dat geen auto-bh ofzoiets?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanwaar die opstaande randen op die hoes?
|
|
||||
|
||||
![]() Dan ketsen de steentjes de lucht in tegen je achterligger haha (hersenspinsel)
|
||||
|
||||
![]() die randen ketsen de steentjes af denk ik....
Zag op zown ding in Osnabrück "Auto-Bra" staan, idd BH dus.... ergste vind ik dat ze hem er bij een meeting op laten zitten... waarom zul je dan ook moeite doen om je voorbumper te spuiten... Ik snap weinig van die hele hoezen. Voor het reizen: oke, maar hem laten zitten op een meeting... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() hahaha, kun je zien hoe lang ik bezig was met deze reply....
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() mmmm...misschien is het wel stoer om hem te laten zitten
![]() kvind het wel grappig om te zien...het heeft wel iets |
|
||||
|
||||
![]() Eventueel in Amerika? Daar zijn bra's heel populair.
|
||||
|
||||
![]() Voila, Rabbit staat er ook bij
http://www.carbras.com/volkswagen.htm
|
||||
|
||||
![]() de term auto-bra...vind ik niet zo kewl...het maakt heel die hoes een stuk minder aantrekkelijk
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben niet egt zo'n grote fan van die hoezen, kvin ut te storend op de voorkant, dan krijg je net zo'n Ford Ka :S.
|
||||
|
||||
![]() ik vindt dat wel mooi ja
maar den enkel voor op de motorkap ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is dan weliswaar op een kever, maar ik vindt het op deze manier best wel geinig staan! Het is dan ook niet zo'n hele grote 'bra' maar toch... en op eventuele meetings mag hij van mij best zo blijven staan hoor. Maar ja, meningen verschillen... gelukkig! ![]() Greetingz, Niels
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 04-05-2004 at 14:21. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb er 1 besteld bij car bras in de us.
ben benieuwt
|
||||
|
||||
![]() de carbra site was ik ook al tegengekomen, je moet alleen wel de exacte juiste maat hebben, voor bijvoorbeeld golf 1 met smalle bumpers, cabriobumpers, g60bumper en alle tupperware zooi.....
uiteraard ziet zo'n ding er niet uit maar het scheelt wel een hoop vliegenzooi na een lange rit.. ga volgende week in oostenrijk eens informeren |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() carprotect@aol.com heb ik de mijne vandaan
|
|
||||
|
||||
![]() www.autobra.de Site is nogal bagger, maar hij is nie duur.
Golf 1 staat niet in de lijst, dus ff mailtje sturen en vragen.