![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik bied een Leer Interrieur aan wat een aantal jaren gelden netjes opnieuw bekleed is. De deurpanelen zijn ook zo bekleed, De enige sporen zijn sporen van de ronddraaiende raamslinger en je kunt zien dat de bestuurdersstoel niet nieuw meer is, maar is zeker niet kapot of zo.Dus helemaal kompleet. Een keer een doekje goed overheen halen is wel nodig staat al heel lang op zolder. afspraak maken voor bezichtiging is wel nodig Vr.Pr. €400 Of tegen elk goed bod. Er valt altijd te onderhandelen Last edited by Antera : 12-05-2004 at 21:25. |
|
||||
|
||||
![]() 300 euro?
|
|
||||
|
||||
![]() .Ben je echt geinterreseerd hoor iik het graag van je komen we er waarschijnlijk wel aan uit
|
|
||||
|
||||
![]() is het zwart/geel of zwart/beige ?
|
|
||||
|
||||
![]() Christiaan...... neeeeeeeeeeeee
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is mark op vakantie.... hij heeft in ieder geval een weekie vrij....
|
|
||||
|
||||
![]() Ben net weer terug en heb hellaas nog geen grotere foto's het ligt namelijk niet bij mij hij zou wel zijn best doen zsm grotere foto's te regelen en dan van alle delen van het interrieur
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deed ie express denk ik om de cabby te redden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha idd
|
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe foto's zie eerste bericht
|
|
|||
|
|||
![]() Is dit geel of beige?????
|
|
||||
|
||||
![]() zo te zien harstikke geel
|
|
||||
|
||||
![]() dat is idd geel maar geen fel geel tis wel zacht geel
|
|
||||
|
||||
![]() doen Anno...! :p
![]() lijkt me wel cool bij jou auto, maar weet eigenlijk zo niet wat jij hebt nu....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nu BMW e36 cabrio leer voorin, orginele leren wolfsburg panelen en een leren zwarte achterbank (alles zwart). Het is zeker een mooi interieur, had er alleen niet bij nagedacht dat ik het voorste gedeelte niet meer heb (waar de de stoel in vastzet) omdat anders de bmw stoelen niet paste. Dus helaas
|
|
||||
|
||||
![]() zal er de volgende keer eens op letten dan...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Antera je hebt een pb
|