![]() |
|
||||
|
||||
![]() wegens het slopen van mijn golf 1 uit 1976 nog diverse onderdelen
motorkappen €40 per stuk achterkleppen met achterraamwisser €35 per stuk linker er rechter deur oud type €75 per stuk incl raam en raammeganisme twee bestuurders deuren nieuwe type golf 1 €50 per stuk oud type stuur schakelaars met contact slot en sleutel met fuctie voor achterraam wisser €35 oud type remtangen voor €25 tevens NIEUWE GOLF 1 onderdelen waaronder: nieuwe GTI bumpers incl binnenbalk en bumpersteunen nog in de verpakking 100 euro (imi) nieuwe gti onderlip brede tweedelige uitvoering 40 euro (imi) nieuwe witte knipperlichten 20 euro de set nieuwe Zwarte bumpers met 1 verchroomde bies ook incl binnenbalk en bumpersteunen 225 euro (imi) nieuwe CL lip smalle en uit 1 stuk 10 euro nieuwe grill enkele koplampen met chromen bies 65 euro (imi) nieuwe grill enkele koplampen met rode bies 65 euro (imi) voor verder onderdelen even mailen of een pbtje!! Last edited by audivwfreak : 19-12-2007 at 13:40. Reason: nieuwe grill golf 1 gti |
|
||||
|
||||
![]() zijn die motorkappen ook van het type van bj. 74? zonder die richel aan de voorkant?
zo ja heb ik wel interesse in eentje |
|
||||
|
||||
![]() nee dat hellaas niet het zijn wel motorkappen met een richeltje!
|
|
||||
|
||||
![]() welke kleuren zijn de achterkleppen?
|
||||
|
||||
![]() wel handig om erbij te zetten waar je vandaan komt...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zwaagwesteinde friesland
|
|
||||
|
||||
![]() wie iets zoekt kan me ook bellen tel 0623847570
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die grille met dat rode randje, daar zeg je "imi".....heb je die zelf gemaakt, of zijn die ergens imitatie nieuw te koop ???
Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() goede morgen
ik heb het geluk gehad datik in duitsland nog een paar hebben kunnen kopen, hier in nederland ben ik ze ng nooit tegen gekomen en ik zit al 6 jaar in golf 1 onderdelen deze zijn dus ook nieuw!! |
|
||||
|
||||
![]() nog iemand intresse??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je die oude type stuurschakelaars nog? Zo ja, heb je daar foto's van?
1974 Scirocco TS hibernating ![]() 1975 Golf L fix-her-upper ![]() 1980 Golf GTI daily ![]() 1983 Golf GL Diesel future 2009 Citigolf TDI LHD ![]() 1985 US Golf Cabrio breaker ![]() 1985 US Golf Cabrio daily ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee helaas is al verkocht.
|
|
||||
|
||||
![]() Indien de bumpers opgestuurd kunnen worden, kan je even een foto maken van die GTI bumpers? Zijn dit smalle of brede?
Zoek namelijk zoiets. ![]() ![]() Ook voor op m'n Jetta. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey nee helaas zijn bumpers voor het nieuwe type bouwjaar vanaf 1979 |
|
||||
|
||||
![]() Kan Een Slotje Op!!!
|