![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben vandaag maar eens druk bezig geweest.
Ik heb alle GROTE bloembollen in mijn voortuin geplant, want ik had er nog vrij veel van vorig jaar. En toen kwam ik op het volgende idee hoe ik ze zal planten: Nu nog een maand of 6 a 7 wachten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() hehe ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
![]() Cool!
|
||||
|
||||
![]() Je had me moeten zien hinken toen ik de v en w probeerde te maken
![]() Buren aan de overkant stonden te kijken met zo'n blik van: Wat spookt hij nou uit! Maar ik ben zelf ook wel erg benieuwd hoe het zal worden het bloemen logo.
|
||||
|
||||
![]() erg origineel en leuk iedee, kijken of het wat mooi wordt
|
|
||||
|
||||
![]() heb ik zelf ook een keer gedaan
helaas geen foto's van gemaakt is echt lache de helft van de voorbijgangers draait zn nek dr haast af |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is ook de bedoeling dat de voorbijgangers hun nek er af draaien van verbazing. Ik heb er van alles er door heen gegooid. Tulpen in diverse kleuren, verwilderde narcissen.... Nu maar hopen dat het gelijk matig opkomt.
|
||||
|
||||
![]() ja en dat het lang blijft staan
graag in de lente / zomer weer foto's |
|
||||
|
||||
![]() Nog een maandje of 4 a 5 geduld hebben.
Ik zal zeker weten de foto's dan gaan posten. Ik stuurde gisteren de foto naar mijn schoonvader, met wat ik van plan was. Wat denk je wat ie zegt? Hoi Arno, Lijkt wel leuk, maar is dat niet pijnlijk in een buurt met veel ouderen zo’n SS teken in de tuin? Ik beantwoorde het mailtje met: Ach vent, lik me reet!
|
||||
|
||||
![]() lollig, bloemen VW
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe heb je die bloembollen geplant? Richting het huis of richting straat? Want ik zie daarboven het trottoir? ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Maak je niet ongerust dat stukje is wat bij de voortuin hoort
Logo staat precies richting het huis Ik heb eerst het logo afgetekend en daarna heb ik de bollen gepland. De foto is genomen op het moment dat ik het logo klaar had
|
||||
|
||||
![]() Ik ga op alle opel forums, JOUW adres neerzetten....
Gaan we kijken hoe lang dat logo er blijft..... ![]() Nee hoor, super idee, ik heb het VW-logo gewoon GIGANTISCH groot op me slaapkamermuur geverfd... ![]() Ook een mooi gezicht.... |
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik al vermelde moest ik een maand of 6 wachten voordat alles op zou komen.
Maar de bloemen komen nu al uit! Het ziet er erg grappig uit zo'n logo in je voortuin! ![]()
|
||||
|
||||
![]() geniaal! Ik kan niet wachten tot wij ook een huis met voortuin hebben gevonden (en op de gezichtsuitdrukking van mijn vriendin dan in de lenten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geweldig
nu nog alles met bloemen, en dan in het vaasje van de kever |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() misschien is dit een idee voor je terras?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha, die vind ik ook wel erg sterk!
zal wel een aardige gepuzzel zijn geweest om zoiets vvoor elkaar te krijgen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat worden dan witte tulpen met, pffff doe eens een gooi...blauwe druifjes.. Ben er niet echt in thuis, maar lijkt me wel een leuke puzzel...
poohlo...wie anders! Last edited by Arno : 26-03-2007 at 22:12. |