![]() |
|
||||
|
||||
![]() LET OP GESTOLEN 17 OP 18 JANUARI
LET OP GESTOLEN 17 OP 18 JANUARI vraagprijs 14.000 of ruilen tegen een variant/station van vw Bouwjaar 08/2001 Kilometerstand 107.000 Brandstofsoort Diesel kW/PK 81/110 Kleur Grijs met. Transmissie Handgeschakeld Motorinhoud 1896 cm³ Deuren 3 Gewicht 1179 kg Opties ABS, Airbag, Airbag passagier, Airconditioning, Automatische airco, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Cruise Control, Deelbare Achterbank, Electrische ramen, Lichtmetalen velgen,uitvoering highline ,Stuurbekrachtiging, Zij-airbags,lerenbekleding zwart,xenon,bumpers en lijsten in kleur,stoelverwarming,In hoogte verstelbaar stuur, Sportstoelen. de auto ziet er super uit voor meer info kan je altijd mailen jwelles-vr6@hotmail.com .of voor meer foto's kun je ook altijd mailen Last edited by welles0622 : 18-01-2007 at 09:38. Reason: LET OP GESTOLEN 17 OP 18 JANUARI |
|
||||
|
||||
![]() niemand oke 13.500
|
|
||||
|
||||
![]() niemand.doe eens een goed bod
|
|
||||
|
||||
![]() niemand oke 12500 nieuwe prijs
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb je gemaild gisteren, plus reactie gekregen! Ik wacht je reactie af...evt. zaterdag kan ik komen kijken! Gr. Leon |
|
||||
|
||||
![]() heb je mailtje ontvangen.jij heb er nu ook een met de adres gegevens als het goed is
|
|
||||
|
||||
![]() Let Op Deze Auto Is Gestolen Op De Nacht Van 17 Op18 Januarie
|
|
|||
|
|||
![]() mmm en je hebt net je adres gegeven aan iemand hier op het forum en nu is ie ineens weg? (mijn vraag aan jou is dus of dit in verband staat met elkaar, ik zeg zelf niet dat het zo is dus)
|