![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie kan er voor mij bbs RM velgen met verschillende kleuren harten maken onder mijn auto?
Twijfel nog een beetje tussen zilver ( grijs), zwart of goud. edit: kan geen knappe foto vinden van de zijkant van mijn auto. ![]() Hij is zwart van kleur ( g60). Hoop dat jullie kunnen helpen, anders kan ik altijd morgen even knappe zij foto maken . Hier een andere foto van mijn auto: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je even voor een nette foto zorgt maak ik je die sjoep wel.
|
||||
|
||||
![]() Een foto van de gehele zijkant zou idd gemakkelijker zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() dan leen je deze foto toch even, komt op het zelfde neer...
|
|
|||
|
|||
![]() Top man, die bijna identiek aan die van mij.
Thanks... Zo "kenners" Ga uw gang. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je daar ook een groot formaat foto van?
Stuur maar even naar breadfan83 at hotmail dot com Edt: laat maar, ik heb je foto album al gevonden. ![]()
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 25-11-2006 at 22:38. |
|
|||
|
|||
![]() Oja, vergeten te vermelden.
ALS het kan ook de ringen gepolijst. Weet niet of dat mogelijk is met photoshop. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() mooi voorbeeld voor zwart hart. Goud hart. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() DAt ziet er goed uit , thanks.
Denk toch dat goud het niet helemaal is , misschien wel een zilver kleurige met goude gloed erdoorheen. Zo als ik hierboven al poste. Zou je er ook nog 1 kunnen maken met mooi zilver weer? Dus zoals origineel. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() VEEELS te goed , thanks.
Kan ik mooi nog even een paar weekjes bedenken wat ik met de kleur ga doen . Nogmaals hartstikke bedankt voor de genomen moeite. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zilver is orgineel en goud is appart met het BBS logo in zwart of zilver staat goed.
In het zwart is het net een MODA uitvoering, en rood staat niet echt |
|
|||
|
|||
![]() Ik denk zelf ook dat het weer mooi zilver/grijs gaat worden.
Met heel misschien een goude glans erover die je alleen ziet als de zon erop schijnt. Moda uitvoering??? Wat is dat dan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zilver en zwart zijn de mooiste vind ik.
Zou dan toch voor zilver gaan .. lekker origineel houden dat ding ![]() |
|
|||
|
|||
![]() In grote lijnen blijft hij ook origineel hoor, wat kleine veranderingen maar geen plastic fantastic verder.
Twijfel dus ook nog een beetje over die half cleane achterklep. Even over de velgen, de bbs ga ik de randen polijsten en waarschijnlijk net even een slagbreder erop zetten. Als het hart zilver is met een goude gloed erdoor lijkt het eigenlijk origineel tot dat hij in de zon staat. HEt is de bedoeling dat het origineel is maar net even anders zeg maar. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je het voor elkaar kunt krijgen om de harten zilver met goude gloed te spuiten zou ik daar voor gaan! lijkt me best speciaal.
ot: mooie auto! maar die aardappelschieter moet er echt onderuit..
|
|||
|
|||
![]() Thanks, en ik weet het. Ga er ook een ander eindstuk aanlassen.
Deze hele uitlaatlijn is al zelf gemaakt ( group A ) eindstuk is dus ook van een andere demper die ze aan een demper hebben gemaakt zelf. Ik wil hier dus een ovaal eindstuk op hebben. ALA EPS style zeg maar. |