![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kan je inplaats van de originele 12 kantige boutjes/moertjes ook inbus boutjes monteren?
En dan aan de achterkant een moertje met locktite? Of zie ik dit weer helemaal verkeerd? Zijn de originele boutjes nog anders dan andere? Het gaat om OZ turbo`s die ik aan het demonteren ben. Alle boutjes zijn verrot dus moet de kopjes eraf slijpen aan de achterkant. En ik vind rvs inbus boutjes mooier dan de originele 12 kantigen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Turbo's zijn 3 delig, anders zouden de boutjes niet geheel doorkomen :P, maar om op jouw vraag terug te komen het zou idd kunnen, zolang je de juiste maat maar gebruikt en dat is m7*32.
Ik had mijn boutjes indertijd hier bestelt: http://www.titanium-touch.de/titani...ch_index_uk.htm snelle levering en goede kwaliteit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() turbo's 3 delig.. sinds waarneer?niet dus..
gewoon de orginele boutjes kopen.. mooiste.. weet dat ewoud van cultwheels nog een setje bijna nieuwe oz turbo boutjes heeft.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ah dacht dat ze 3-delig waren net zoals de oz route, exacte benaming weet ik niet.
mooi sfeerbeeldje ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() OZ Ruote 2 delig ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() neej das gewoon 2 delig .... gewoon rvs gepolijst pakken, is het mooist en het beste. kan ze gewoon leveren . gr peter |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, 3-delig zoals ik reeds eerder zei..... |
|
||||
|
||||
![]() die van evelien haar lupo zijn gewoon ook 2 delig..
ff wakker worden marf
|
||||
|
||||
![]() Op cultwheels staan ze toevallig ook, echter daar staat dat ze 3-delig zijn :S
Ach ja het gaat hier tenslotte om de turbo's he ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Pb naar je verstuurd Sixpack!
![]() Die zijn echt netjes geworden die jij gedaan hebt. En idd, zijn echt 2 delig. |