![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stel je toch eens voor:
Je wint een onbeschrijfelijk groot bedrag in de staatsloterij... Wat zou je als eerste met het geld ermee doen? Ik zal ff aftrappen...... Ik zal een leuk vrijstaand huis laten bouwen/kopen en daarbij laat ik wel een vrij grote loods bouwen. Ingericht met een garage met diverse facilliteiten om vw's te repareren, en een gedeelte om diverse modellen vw's te stallen.
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ongeveer hetzelfde doen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() naar de hoeren, me vreselijk laten betrekken daar, en fijn nachillen in een bubbelbad met nog meer fijne dames en wat flessen champagne..
![]() ![]() ![]() Last edited by hajee : 29-12-2006 at 18:46. |
|
||||
|
||||
![]() koop gelijk een stuk of drie T1 bussen en een huis met een verschrikkelijk groete gargage waar ze in passen!!
|
||||
|
||||
![]() nou, als 1 van jullie wint, dan zie ik je maandag 1 januari
![]() moet namelijk die hufters (omdat ze iets winnen en ik niet) filmen dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() waarom heeft iedereen dezelfde gedachte?
- vrijstaand huis - grote garage met toebehoren - T1 bus ![]()
|
||||
|
||||
![]() 1- m'n baas een trap onder z'n reet verkopen (letterlijk)
En voor de rest hetzelfde rijtje denk ik zo ![]() ![]() - Vrijstaand huis met een flinke loods waar de hele luchtgekoelde collectie inpast ![]() - collectie een beetje uitbreiden en hajee z'n ideeen zijn ook niet verkeerd natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn studieschuld afbetalen
En dan een RS6 uitzoeken. Klaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, dat RS6 verhaal roep ik ook altijd, wel laat ik hem matzwart spuiten met hoogglanszwarte wielen en airride. Owja en die spiegels spuit ik uiteraard ook mee zwart ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Normaal huis kopen met garage, 911 Bi-turbo en een 911 RS uit '73 en de GTI opknappen.
|
||||
|
||||
![]() helft investeren andere helft achter de hand
|
|
||||
|
||||
![]() We hebben voor het grootste gedeelte dezelfde gedachte....
Hoe bestaat het!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
euh voorruit een biertap erbij met kouwe hertog jan! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Helaas mensen, 't winnende lot heb ik al gekocht.
![]() Maar wat ik zou doen; - 2 januari me baas bellen dat ik niet meer kom. ![]() - huis + garage kopen maar misschien vertrek ik ook wel uit Nederland....
|
||||
|
||||
![]() lekker blijven werken, maar wel wat minder.
Eigen vrijstaand huis met grote loods / showroom / garage Auto's: ach ja, dat hangt er van af wat er op dat moment voor "leuks" te vinden is => hebmuller of zo of een originele scirocco / golf rally |
|
||||
|
||||
![]() to do list 2 januari 2007:
-baas bellen -www.funda.nl opstarten -huidige huis aan m'n broertje geven -bmw m5 bestellen -vakantie boeken naar exotisch oord -jaarkaart nordschleife kopen -ringauto bouwen -ovaaltje voor de aircooled meetings -leuk vweetje voor watercooled meetings -nogmaals m'n werk bellen met de vraag of sander aanwezig is ![]() -m'n schoonvader een t1 pickup geven -en als er dan nog geld over is zorgvuldig investeren zodat het alleen maar meer wordt. genoeg zo?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() euhmz eerst een jaartje vastzetten ,daarna rentenieren ,en oprotten uit dit k*T land .
zweden klinkt nog steeds erg lekker en daar koop je de huizen in kronen wat ze hier in euro's kosten voor rijtjes huizen en zit je daar vrijstaand met een land waar je een cirquit op kunt aanleggen